11 lut 2018

SUPER DUET # 27 Alicja Majewska & Artur Andrus O sercu szczerozłotym.

Mamy niedzielę, więc po kilku tygodniach przerwy na łamy bloga wraca cykl Super Duet. Proponuję piosenkę, która nie jest powszechnie znana, ale bardzo dobra. Zaśpiewali ją wspólnie Alicja Majewska i Artur Andrus. 

 źródło: Oficjalna strona internetowa Alicji Majewskiej. 

Utwór O sercu szczerozłotym powstał w 2016 roku i trafił na płytę Alicji Majewskiej Wszystko się może stać. Tekst napisał Artur Andrus , a muzykę Włodzimierz Korcz. 
 Posłuchajcie i dajcie znać czy piosenka przypadła Wam do gustu. Anne 18.

4 komentarze:

  1. Dawno nie słuchałam Alicji :) chętnie do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałem, że Andrus śpiewa. Chętnie go posłucham. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej nawet nie wiedziałm o takim duecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wiedziałam o takim duecie. Alicji Majewskiej dawno nie słuchałam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.