30 maj 2015

SUPER DUET # 14 Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday

Piosenka Goodbye To Yesterday reprezentowała Estonię na 60 Konkursie Piosenki Eurowizji w
w Wiedniu
. Dostała się do finału i ostatecznie zajęła siódme miejsce, choć moim zdaniem zasługiwała co najmniej na pierwszą piątkę. Jest klimat dobry wokal i mało niepotrzebnych fajerwerków. Czego chcieć więcej ? Niestety w tym konkursie nie to jest najwyżej oceniane. Tu liczy się show i kontrowersja
a, szkoda. 
Miłego słuchania 

4 komentarze:

  1. Jestem zauroczona duetem z Estonii. Występ pełen emocji. Wyjątkowe głosy pięknie uzupełniające się i ten dźwięk gitary Stiga... Gdy usłyszałam ich po raz pierwszy zachwycili mnie tak mocno, że do tej pory nie mogę przestać odsłuchiwać Goodbay... w każdej wolnej chwili. Szkoda, że nie wygrali, ale świat się o nich dowiedział i mam nadzieję, że jeszcze o nich usłyszymy. Polecam Ci też utwory Stiga, które wykonuje z zespołem Outloudz. Cieszę się, że ktoś myśli podobnie. A reakcja publiczności w czasie ich występu też potwierdza to co napisałam. Pozdrawiam fanów Eliny i Stiga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogę przestać Ich słuchać . Już dawno nikt mnie tak nie zachwycił. Naprawdę Super Duet, cudownie się uzupełniają, powiew świeżości. I gitara Stiga , zwłaszcza klasyczna,cudo!

      Usuń
  2. Piosenka jest super. Estonia na eurowizji zawsze ma dobre utwory. Uwielbiam jeszcze dwa inne, ktore powinny wygrac. Jak jestes ciekawa, to moge podac namiary

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.