7 cze 2012

Lirycznie - Birdy - Skinny Love.



Kim jest Birdy? To bardzo młoda (ma zaledwie 15 lat), dziewczyna z Wielkiej Brytanii czyli muzycznej kopalni talentów. Naprawdę nazywa się Jasmine Van Den Bogaerd. Swoje wokalne marzenia zaczęła realizować bardzo wcześnie. Trzy lata temu wygrała konkurs Open Mic UK, dostrzegli ją również przedstawiciele wytwórni Warner i zaproponowali kontrakt płytowy. To właśnie z tego debiutanckiego krążka zatytułowanego „Birdy” pochodzi utwór „Skinny Love”. Jest to cover zespołu Bon Iver. Znalazł się on również na ścieżce dźwiękowej popularnego serialu dla młodzieży - Pamiętniki Wampirów.
„Skinny Love” - jest prośbą, apostrofą skierowaną do ukochanego. Dziewczyna przypomina o tym, że niedawno błagała go o cierpliwość, delikatność i dobroć. Nie chciała, aby przez brak rozwagi, zostało zniszczone kiełkujące dopiero uczucie, czyli tytułowa słabiutka miłość.   Jednak, choć jest już za późno, nie zamierza się poddać. Pragnie ,aby ta miłość, choć słabnie już coraz bardzie,j jeszcze nie zgasła. Marzy, by potrwała jeden krótki rok. Wierzy, że możliwe jest zerwanie wszystkich lin dzielących ją z ukochanym. Wciąż płonie w niej iskierka nadziei.

Nie wiem, kto wymyślił tę ksywkę czy zrobiła to sama artystka, czy ktoś inny. Pewne jest jedno, ten pseudonim pasuje idealnie. Młoda nastolatka z Lymington Hampsire przez naturę obdarzona została magicznym i anielskim głosem. Jest to zdecydowanie jej największy atut, który oczarował recenzentów nie tylko na wyspach, ale również w innej części Europy. Mam nadzieję, że Angielka nie zmarnuje ogromnego potencjału, który w niej drzemie. Takich głosów nie spotykamy często. Myślę, że jeśli trafi pod odpowiednie skrzydła, będzie się rozwijać. Znajdzie ludzi potrafiących wskazać dobrą muzyczną drogę. Choć na pierwszej płycie są głównie covery, to może gdy dorośnie i będzie mogła całkowicie poświęcić się muzyce ,zacznie tworzyć coś sama. Zadatek i warunki ku temu  ma świetne. Czy jej gwiazda niedługo rozbłyśnie pełnym blaskiem? To się okaże za jakiś czas. Mnie swoim debiutem „kupiła”. Życzę tej niezwykle zdolnej gimnazjalistce wielkiej kariery.

7 komentarzy:

  1. Co ta Anglia w sobie ma, że rodzą się w niej tacy wspaniali muzycy?
    Birdy jest świetna, lubię się w nią wsłuchać i odpłynąć. :) Najbardziej urzekła mnie piosenka People help the people, ale i reszta albumu jest super! Twoja kolejna, bardzo ciekawa interpretacja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podobnie jak mysterieuse bardzo podoba sie "People help the People"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała płyta jest bardzo przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta i "People help the people" to wg mnie najlepsze jej piosenki z nowej płyty.<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją odkryłam, własnie dzięki ścieżce dźwiękwoej "Pamiętników Wampirów". Tam to dopiero można znaleźć perełki! Ogólnie wszystkie seriale z CW, mają bardzo dobrą muzykę.

    Dziewczyna ma prześliczny głos! Słuchać jej, to sama przyjemność. Niestety, nie miałam okazji przesłuchac więcej niż jej dwóch piosenek, ale mam nadzieję, że to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałem, że ma piętnaście lat. Dziewczyna posiada ogromny talent, oby go sprawnie wykorzystała, bo potencjał ogromny.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.