22 wrz 2015

Informacja o zmianach na Blogu.

Witajcie na początku tygodnia. Tak jak zapowiadałam Blog O muzyce słów kilka zaczyna przechodzić poważną metamorfozę, która na dobre zakończy się dopiero pod koniec tego roku. Dzisiaj będzie o tym co już udało mi się zrobić, a trochę tego jest.

I. Nowy wygląd i  Strony. 
Jak widać pojawiło się nowe jesienne tło, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Jest też element, którego wcześniej nie było czyli Strony. Oto ich lista
  • Kącik dla Czytelników Bloga - O muzyce słów kilka- miejsce, gdzie możecie zostawiać pytania do mnie, sugestie i życzenia dotyczące cykli blogowych, i samych wpisów oraz tytuły płyt, których recenzje chcielibyście przeczytać.
  • Strona główna
  • O mnie + Współpraca  + Kontakt-  kilka słów o tym kim jestem, czego słucham, a czego nie, coś dla osób zainteresowanych współpracą  i e- mail kontaktowy oraz link do mojego drugiego Bloga.
  • Wywiady - jakaś tam część mojej dziennikarskiej działalności ( jeszcze amatorskiej, ale jednak) wreszcie w jednym miejscu. 
  • Nowa etykieta Cykl The Voice of Poland i co dalej ? 
II. Nowe Gadżety
  • Tekst informujący o tym, że treść  Bloga podlega prawom autorskim.
  • Wyszukiwarka, która mam nadzieję ułatwi Wam dotarcie do najbardziej  interesujących Was  treści.
  • Możliwość obserwowania Bloga  przez pocztę e- mail.
  • Najpopularniejsze posty tygodnia i miesiąca. 
III. Co się zmieni na O muzyce słów kilka ? 
Przede wszystkim będzie dużo więcej tego co miało być podstawą tego Bloga w chwili kiedy go zakładałam czyli recenzji płytowych. Do tego dojdą nowe artykuły i wywiady z uczestniczkami programu The Voice of Poland. Powstanie zakładka zatytułowana Cykl The Voice of Poland 3 co słuchać u uczestników, a także nowa lista  muzycznych blogów, które czytam.
Zostają tutaj następujące cykle:
  • Nastrojowo i lirycznie
  • PLAYLISTA
  • SUPER DUET
  • SUPER WYSTĘPY
Raz na zawsze znikają :
  • Interpretacje piosenek- od jakiegoś czasu już ich nie pisze
  • Piosenka na dziś- zamiast niej będzie nowy trochę podobny cykl
  • Cykl Muzyka z ekranu-  bardzo szybko straciłam do niego zapał
  • Cykl Nowy singiel i teledysk- do niego również niezbyt się przykładałam
  • Posty z wyśrodkowaniem tekstu, różną czcionką i niepotrzebnymi zdjęciami - wszystkie dotychczas opublikowane i nowe będą wyjustowane, ale proszę Was o chwilę cierpliwości. Ilość wpisów mimo nieregularności  jest spora
  • Notki, które nie są aktualne, lub te, które przeczytane po latach wydały mi się dramatycznie słabe. Było ich około dziesięć.
  • Odnośniki do serwisu ZBLOGOWANI oraz mojego drugiego Bloga.

O planach kolejnych zmian napiszę już w październiku, bo muszę je jeszcze dokładnie przemyśleć. Co sądzicie o dotychczasowej metamorfozie ? Wszelkie uwagi mile widziane. Udanego dnia. Anne 18.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.