17 lip 2016

Stare piosenki w nowych wersjach- covery cz. 1.


1) Asia Mulik & Maciej Czemplik Tyle tego masz (org. Grażyna Łobaszewska).
2)Asia Mulik & Maciej Czemplik Powiedz, że, powiedz jak (org. Grażyna Łobaszewska).
3)Klara Nożewska & Maciej Czemplik Kasztany (org. Natasza Zylska).
 4) Karolina Łopuch i Maciej Czemplik Gonią wilki za owcami (org. Maryla Rodowicz).
5)Karolina Łopuch i Maciej Czemplik Dobranoc Panowie  (org. Maryla Rodowicz).
6)Karolina Łopuch i Maciej Czemplik Dom na jednej nodze (org. Maryla Rodowicz).
7) Natalia Lubrano i Maciej Czemplik Obok Nas (org. Czesław Niemen).
Miłego słuchania. Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Ja chyba jestem jakiś staroświecki, bo coverów dobrze się słucha czasami, ale na dłuższą metę wolę jednak oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię bardzo covery - oczywiście zależy jakie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o covery to uwielbiam Studio Accantus :) (Choć oni w dużej mierze realizują covery z bajek ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Kasztany przepięknie 😍

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.