11 sie 2016

Muzyczny wehikuł czasu cz. 6.

Tym razem w muzycznym wehikule czasu coś czego jeszcze w nim nie było czyli  duety damsko - męskie. Piosenki, które być może znacie, ale nie zdziwię się jeśli będzie inaczej. Sama część z nich odkryłam dopiero podczas szukania inspiracji do tego posta.  Miłego słuchania.

1) Maryla Rodowicz i  Marek Grechuta  Gaj 
 2) Anna Jantar i Bogusław Mec Pozwolił nam los
3) Anna Maria Jopek i Muniek Staszczyk Dzieje grzechu
 4) Katarzyna Skrzynecka i Robert Janowski Ten którego kocham 
 5) Edyta Olszówka i Andrzej Piaseczny Wzajemnie
 6)Natalia Kukulska i Andrzej Piaseczny Jesteś blisko mnie - piosenka z filmu Magiczny miecz.


 Wersja koncertowa :
 Która piosenka podoba Wam się najbardziej i dlaczego ? Anne 18.

2 komentarze:

  1. Nie wierzę, że ktoś jeszcze pamięta tę piosenkę Piaska! :D Dogrzebałam się do niej w internetach jako nastolatka, kiedy byłam jego fanką. Miło sobie ją przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.