15 wrz 2016

Cykl Trzy składniki muzyki : Emocje , magia i prawda # 3 Patryk Skoczyński Another.

Dziś wraca  cykl, w którym prezentuję autorską twórczość uczestników najlepszego programu muzycznego w Polsce czyli The Voice of Poland. Wybieram tylko te piosenki, które czymś mnie urzekły, oczarowały. Muszą mieć w sobie  tytułowe trzy składniki muzyki: emocje, magię i prawdę. 

Bohaterem trzeciej odsłony jest Patryk Skoczyński - młody, ale bardzo zdolny wokalista, ćwierćfinalista VI edycji , gdzie reprezentował drużynę Marii Sadowskiej . 
 
Piosenka Another  ujrzała światło dzienne 25 maja. Patryk sam napisał do niej tekst i muzykę (za co ma u mnie duży plus), natomiast aranżacją zajął się kolega z  The Voice Jędrzej Skiba
 

Czym ujęła mnie ta kompozycja ? Tym, że ma w sobie jakąś magię, coś czego nie da się nazwać, a co sprawia, że  po prostu chce się słuchać.  Jest prosta, ale to w prostocie jest siła. 
 
Mam nadzieję, że kolejne piosenki tego utalentowanego młodego człowieka zostaną nagrane po polsku i zachowają tę magię.  

Wersja koncertowa : 
Miłego słuchania. Anne 18. 
 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.