18 gru 2017

Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz.15

Jako, że ostatnio jestem w bardzo świątecznym  nastroju dzisiejszy wpis w cyklu z coverami będzie utrzymamy właśnie w tym klimacie. 

1. Anna Karwan What the world needs now (org. Jackie de Shannon)- piosenka znalazła się na ścieżkach dźwiękowych wszystkich trzech części komedii  romantycznej Listy do M
 2. Joanna Korzeń Pada śnieg (org. Edyta Górniak i Krzysztof Antkowiak)- mam sentyment do oryginału, ale czasem lubię posłuchać innej wersji. Brawo Asiu.

 3. Joanna Korzeń, Klaudia Kulak i Adriana Rejowska Jingle bells (org. Frank Sinatra)- dziewczyny wszystko fajnie tylko... następnym razem poproszę jakąś dłuższą piosenkę.
4. Barbara Kurdej - Szatan i Rafał Szatan Let it snow/ Kiedy zima się zaczyna (org. Sammy Cahn)- artystyczne małżeństwo zaśpiewało wspólnie na jednym z koncertów świątecznych w 2015 roku. 
5. Pectus Kolęda dwóch serc (org. Kuba Badach,  Andrzej  Lampert, Andrzej Piaseczny, i Mieczysław Szcześniak)-  znowu sytuacja kiedy mam ogromny sentyment do oryginału, a  mimo inna wersja do mnie przemawia. Niby słowa te same, melodia też , ale aranżacja sprawia, że wykonanie ma to coś, co do niego przyciąga. Nagranie z koncertu kolęd, który miał miejsce 22 grudnia 2012 roku w Gdańsku. 
 6. .Sound"n"Grace Raduj się świecie (org. Issac Watts)- uwielbiam ten chór zarówno w popowym jak i gospelowym wydaniu. Muzycy umieścili tę kolędę na wydanej w 2015 roku reedycji płyty Atom 
 7. Agnieszka Twardowska  & Michał Dykban Christmas Medley (org. różni artyści)- czy tylko ja mam wrażenie, że głos Agnieszki bardzo dobrze brzmi w balladach i takich właśnie świątecznych utworach ? Chciałabym , aby kiedyś nagrała  zimowo- świąteczną płytę. Póki co czekam na debiutancki krążek. Jego premiera podobno w 2018 roku. Też czekacie ? 
Dla mnie ostatnie nagranie najlepsze, a jeśli chodzi o polskie numery wygrywa Asia. A dla Was ? Komentujcie, Anne 18.

3 komentarze:

  1. Lubię czasem posłuchać coverów nadają danemu utworowi powiew świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię covery, chętnie posłucham :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wszystkie z wyżej wymienionych :). Pozdrowienia i życzę cudownych świąt:* !
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.