9 gru 2017

Świąteczna playlista 2017

 Na niespełna dwa tygodnie  przed Świętami przygotowałam  playlistę z utworami , które mam nadzieję wprowadzą Was w klimat Bożego Narodzenia. 
 źródło : pixbay 

1. Blue Cafe Święta w Nas 
2. Enej Skrzypi wóz  
 3. Enej & Natalia Szroeder Gore Gwiazda 
 4. Margaret & i Kuba Badach Mizerna Cicha
 5. Natalia Kukulska i finaliści The Voice of Poland z jej drużyny White Christmas 
 6. Perfect Bóg narodzi się 
 7. Kasia Stankiewicz Chciałabym być aniołem 
 
8. Anna Wyszkoni Mój Anioł 

9. Anna Wyszkoni Wielkie Nieba
 10. Karolina Łopuch & Maciek Czemplik Mali Kolędnicy (org. Maria Sadowska)
11. Aneta Szymczyk & Maciek Czemplik Przekażmy sobie znak pokoju (org. Różni artyści).

 12. Aneta Szymczyk & Maciek Czemplik Kolęda Dla Nieobecnych (org. Beata Rybotocka, Zbigniew Preisner)

 13. Lady Pank Otuleni 
 
14. Rafał Szatan & Barbara Kurdej- Szatan  To była noc 
 15. Ladies of Power Zimowa historia 
 16. TGD & Kasia Cerekwicka Noel

17.Sound"n"Grace Świąteczny Medley
 18. Sound"n"Grace Bądź blisko 
 19. Groome feat.Sound"n"Grace Żaśnieżone miasta 
20. Antek Smykiewicz Na nowo 
 21. Lady Pank O Nas 
 22. Lady Pank Świąteczne prezenty 
 23. Natalia Kukulska & Andrzej Piaseczny Winter Wonderland (org. Dean Martin)

24. Remo ft Sylwia & Olga Przybysz, Sylwia Lipka, Dominika Sozańska Nasza Cicha Noc 

25. Kayah Pusty talerzyk 
 

Chcecie więcej ? Zajrzyjcie do podobnych zestawień z 2014 
2016  roku. 

Która ze świątecznych piosenek, prezentowanych w zestawieniu najbardziej do Was przemawia?  Anne 18.

 

2 komentarze:

  1. Sporo tego, jest co posłuchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słuchania przede mną, aż sama jestem ciekawa, która spodoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.