19 mar 2018

Stare piosenki w nowych wersjach - Covery cz. 19.

Mamy poniedziałek, więc pora na kolejną porcję coverów. 
 fot. pixbay. com

1. Sonia Hornatkiewicz & Maciek Czemplik Jesteś kimś (org. Kuba Badach)- oryginalnego wykonania nic nie pobije, ale to jest naprawdę dobre i miłe dla ucha. Gitarzysta klasa sama w sobie. 

 2. Zuzia Janik Hurt (org. Christina Aguilera)- jestem pod wrażeniem głosu i talentu tej dziewczynki. Jeżeli w tak młodym wieku bierze na warsztat takie utwory i daje radę to co będzie za kilka lat ? Niesamowita jest. 
 3. Maia Lasota She s Not me (org. Zara Larson)- długo czekałam na nowe nagranie Mai i wreszcie jest. Od czasów trzeciej edycji The Voice Of Poland czekam na jej debiutancki album i mam nadzieję, że kiedyś się doczekam i, że będzie to muzyka na dobrym poziomie, niekoniecznie komercyjna. 
 4. Jan Traczyk You raise me up (org. Josh Groban)- tę piosenkę śpiewało już wielu artystów, a do cyklu wybrałam jeden z moich ulubionych coverów. 
5. Maciek Czemplik Attention giutar cover (org. Charlie Puth)- na koniec coś czego dawno w cyklu nie było. Tak dla odmiany cover instrumentalny. 
  
Miłego słuchania. Podzielcie się swoimi wrażeniami odnośnie zapreztontowanych nagrań. Udanego dnia Anne 18.

4 komentarze:

  1. Wszystkie wybrane przez Ciebie wersje świetne. No i czyż muzyka nie jest jak pocałunek dla duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zaciekawieniem w wolnej chwili posłucham, choćby podczas pisania tekstu na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio ciagle słucham "You raise me up", ten cover bardzo mi się podoba, ale mam inny ulubiony - w wykonaniu czterech tenorów - dosłownie bajka!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.