9 wrz 2018

Muzyczny miks językowy i gatunkowy- piosenki, o których już dawno chciałam napisać, a do tej pory tego nie zrobiłam

Dzisiaj post, do którego stworzenia zabieram się od kilku miesięcy.  Będzie to długi post, bo mam dla Was dużo muzyki w różnych językach i  z różnych gatunków. Będzie i po angielsku i po polsku, po francusku, hiszpańsku, a nawet po włosku.  Mam dla Was zarówno starsze jak i nowsze utwory. Zapraszam do dzielenia się opinią na temat piosenek, które wybrałam. Może ktoś dzięki temu  wpisowi dowie się o istnieniu jakiegoś utworu ?  Tym razem nie będę niczego komentować.  Niech muzyka powie sama za siebie.
 źródło: pixbay. com

1. Randy Crawford Street Life
 2. Michał Szpak Upaść, ale wstać
3. Vance Joy Riptide
4. RBD Este  Corazon 
 5. LemON Papier.
 6. Alice Merton No  Roots
 7. Paweł Domagała Weź nie pytaj 
 8. Dua Lipa New Rules
 9. Dulce Maria Tal Vez En Roma.
 10. Zaz Je Veux
 11. Mrozu Szerokie wody
 12. Jessie Ware Midnight
 13. Eros Ramazzotti Se basstasse una canzone 
 14. Marta Bijan Lot na Marsa
 15. Harry Styles Sweet Creature 
 16. Mawn s Gallery Co się śni niewidomym ?
 17. Maite Perroni Tu y Yo
 18. Whitney Houston I Look To You.
 19. Cugowscy Znów pora w drogę 
 20. Sam Smith Pray
 Miłego słuchania Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Przyznaję, że jeszcze niektórych nie słyszałam. W wolnej chwili zatem koniecznie trzeba nadrobić, poszukać i się wsłuchać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że muzyka jest dobra na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Michał Szpak i Paweł Domagała - uwielbiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i zacny gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niebawem kolejna playlista. Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi postami.

      Usuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.