3 lis 2018

Jesienna porcja muzyki- piosenki, których słucham w ostatnich miesiącach cz.1

W ostatnim czasie  słucham  przede wszystkim nowej polskiej muzyki. Uważam, że powstaje wiele dobrych polskich utworów. Trzeba tylko chcieć ich szukać i je doceniać. 
 Fot. Joanna Korzeń źródło

Poniżej prezentuję Wam kilkanaście utworów, które znajdują się na mojej jesiennej playliście. Co je łączy ? Wszystkie są  po polsku to po pierwsze. Po drugie prawie wszystkie są stosunkowo nowe. Swoją premierę miały we wrześniu lub październiku 2018 roku czyli w miesiącach jesiennych. Wyjątkiem jest utwór Pawła Domagały, który pochodzi z  2016 roku.

1. Piotr Cugowski Kto nie kochał 
 2. Paweł Domagała Jestem tego wart 
 3. Igor Herbut Miłość jest wszystkim.
 4. Arek Kłusowski Po tamtej stronie
 5. Varius Manx i Kasia Stankiewicz Przed epoką wstydu
 6. Andrzej Mrozek Kosmos 
 7. Dawid Podsiadło Nie ma fal 
 8. Michał Szpak Rainbow
 9. Anna Wyszkoni Cisza tak dobrze brzmi
 10. Daria Zawiałow Nie dobiję się do Ciebie
 Na dziś to wszystkie propozycje. Druga część playlisty już za kilka dni. 
Więcej o tych piosenkach przeczytacie w moim tekście na portalu Be Good Art klik 
 
Miłego słuchania i udanego dnia   Napiszcie, które z piosenek przypadły Wam do gustu i dlaczego. Anne 18.

8 komentarzy:

  1. Jestem chyba 100 lat za... Wszystkimi, bo nic nie kojarzę :) posłucham wieczorem. Brakuje mi tylko w tym wpisie jakiegoś wyjaśnienia, dlaczego akurat te utwory. Czy jest jakaś myśl przewodnią, coś, co je łączy? Pasują do jesieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Dopisałam wyjaśnienie.

      Usuń
  2. Siedziby gotujemy i słuchamy razem z Tobą. Szpak mnie zaskoczył... No nie doceniałam go do tej pory....

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobne muzyczne gusta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Innych klimatów muzycznych poszukuję, ale muzyka podobnie jak literatura, jest w stanie każdego zadowolić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię polskie piosenki, bo mam wrażenie, że teksty są bogatsze w przemyślenia, niż te po angielsku.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nadal jestem na etaoie sign of the times

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za inspirację, pospuchami ja

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.