12 maj 2019

Anglojęzyczna playlista z nowościami muzycznymi wiosny 2019

W roku 2019 słucham  głównie polskiej muzyki. Jednak na  playliście wiosennych nowości, które przypadły mi do gustu znalazło się także kilka anglojęzycznych utworów. Wśród siedmiu kompozycji, jakie wybrałam do dzisiejszej playlisty jest między innymi dość niespodziewany dla mnie duet Eda Sheerana i Justina Biebera. Co jeszcze ? Zapraszam do odsłuchu.
Fot. Joanna Korzeń, źródło

1. Calumn Scott i Leona Lewis You are the reason (Duet Version)

2. Imagine Dragons Bad Liar
 3. John Legend Preach
4. Pink Take Me Home
 5. Stephan Puth Half Gone
 6. Shawn Mendes If I Cant Have You 
 7. Ed Sheeran & Justin Bieber Dont Care 


Jakie są Wasze ulubione anglojęzyczne nowości muzyczne wiosny 2019 ? Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Ed i Justin podbili listy przebojów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno Pink nie słyszałam! Do Imagine Dragons ćwiczę 😁 i te piosenke Eda lubię 😁
    Mam podobnie, głównie Polska Muzyka u mnie leci. Pewnie dlatego, że kojarzy mi się z dzieciństwem 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczona byłam tym połączeniem Sheeran/Bieber ale wyszło ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Shawn Mendes, zdecydowanie :)
    Świetny blog, dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszukujesz bardzo ciekawe utwory - nie wszystkie były mi wcześniej znane, więc chętnie przesłucham :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.