28 cze 2019

Playlista z majowymi i czerwcowymi nowościami muzycznymi

Ostatnie dwa miesiące czyli maj i czerwiec 2019 roku obfitował w nowości muzyczne i fonograficzne. W ostatnich tygodniach premierę miało ponad dwadzieścia singli polskich wokalistów. Do każdego z nich został zrealizowany teledysk. Na sklepowe  półki trafiły nowe płyty Margaret i Sarsy ( 31 maja) oraz debiutancki album Roksany Węgiel ( 7 czerwca). 

Nowe piosenki zaprezentowali głownie  artyści  młodego pokolenia tacy jak : Lanberry, Jagoda Kret, Andrzej Mrozek, Dawid Podsiadło, Kasia Sawczuk, Dawid Kwiatkowski, Daria Zawiałow, AniKA Dąbrowska, Roksana Węgiel, Marta Gałuszewska i Natalia Zastępa. 

Wokalistki, które są obecne na polskiej scenie muzycznej od kilku lat również intensywnie pracowały. Maj i czerwiec  przyniósł kolejne single :Cleo, Margaret, Sarsy, Natalii Szroeder, Kasi Kowalskiej i Anny Wyszkoni. 

Nie można zapomnieć o  akustycznych wersjach dobrze znanych już utworów, które w Warszawie specjalnie dla Vevo nagrali : triumfatorka  Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu 2019 Anna Karwan oraz szykujący  solowy album Piotr Cugowski. 

Do tego  piosenka promująca trasę koncertową Męskie Granie 2019, a także samodzielny utwór wokalisty zespołu T. Love Muńka Staszczyka. Jest w czym wybierać, czego słuchać i co oglądać. 

1. Sarsa Sentymenty

 2. Sarsa Tęskno mi
 
3.Andrzej Mrozek Międzysmak

 4. Lanberry Mówiłeś
 5. Jagoda Kret Wodospad
 6. Dawid Podsiadło Trofea
 7. Kasia Sawczuk Tak to widzę
 8. Dawid Kwiatkowski Mordo
9. Natalia Sikora Ostrożnie to moje serce
 10. AniKA Dąbrowska, Carla Fernandes, Adam Kubera To co ważne
 
11. Męskie Granie Orkiestra 2019 ( Nosowska, Igo Organek, Zalewski) Sobie i Wam
12. Kasia Kowalska Dla Taty
 
 13. Anna Wyszkoni Księżyc nad Juratą
 14. Muniek Pola
15. Margaret Serce Baila 
 
 16. Roksana Węgiel Dobrze jest jak jest 
 
 17. Ania Karwan Wszystko Live Performance
 18. Natalia Szroeder Nie mów nic
 19. AniKA Dąbrowska Małe Skrzydła (Acoustic)
 20. Daria Zawiałow i Ralph Kamiński Czy słyszysz mnie ?
 21. Mata Gałuszewska i Jeremi Sikorski Szukam nas
22. Natalia Zastępa Nie żałuję
 23. Cleo Za krokiem krok 
 24. Piotr Cugowski Kto nie kochał Live Performance
 25. Piotr Cugowski  Zostań ze mną  Live Performance
 
26. Ania Karwan Słucham Cię w radiu co tydzień Live Performance 
 
27. Siostry Melosik Coś nie tak 
Jak widać wybrałam naprawdę sporo piosenek. Mam nadzieję, że się spodobają. Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18.

7 komentarzy:

  1. Znam tylko Cleo i Podsiadło inne raczej nigdy nie wpadły mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowość Podsiadło znam, reszta jest dla mnie zupełnym odkryciem i gdybym tu nie trafiła pewnie nie dotarłyby do mnie te dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie posłucham podczas pracy w kuchni, muzyka umili obieranie kilogramów truskawek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cleo i Podsiadło całkiem znośne, reszta to totalnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca moje klimaty, ale nowe Męskie Granie całkiem znośne - oczywiście dzięki Nosowskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zabrzmi to antypatriotycznie ale nie lubię polskiej muzyki współczesnej, może jedynie Dawid Podsiadło, bo jest oryginalny i nieskomercjalizowany, a reszta jak dla mnie bardzo płasko się prezentuje. Dokąd zmierza Polska muzyka???.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy właśnie teraz udaje się wyłapać perełki, a to cieszy, bo przez kilkanaście lat tak naprawdę mało wartościowego się działo.

      Usuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.