30 wrz 2019

Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz. 34

W  ostatni dzień września 2019 roku mam dla  Was kolejną odsłonę cyklu Stare piosenki w nowych wersjach - Covery

A w niej niewiele, bo tylko trzy covery, ale za to jakie  ! Bardzo wyjątkowe, bo akustyczne, a te wersje zawsze mają swój klimat. 

Ana Andrzejewska, Bartek Bednarek i Darek Belfetowski wzięli na warsztat jedną z najbardziej znanych piosenek Moniki Brodki. Wokal + gitara elektryczna + gitara akustyczna=  Nastrojowa wersja Miałeś Być . Taka  jakiej nigdy nie słyszałam. 

Uczestniczka drugiej edycji The Voice Kids  Zuzia Janik i Kacper Trocewicz postanowili zmierzyć się z repertuarem Billie Eilish. Jak im poszło? Oceńcie sami. Ja jestem na tak. 

Na koniec cover nagrany przez uczestników drugiej edycji The Voice Kids.  On- Adam Kubera z programu odpadł dość wcześnie, ale zdobył spore grono fanów i nagrodę od internautów jaką było nagranie profesjonalnego singla i teledysku. Ona- Ania Dąbrowska występująca pod pseudonimem AniKA wygrała drugą odsłonę tego talent show. Moim zdaniem ich głosy dobrze się uzupełniają. 

Słuchajcie i komentujcie. Trudno ocenić czyja wersja jest lepsza, ale może cover zachęci Was, aby posłuchać oryginalnego wykonania.  Młodzi i bardzo zdolni wokaliści to jedno.  Jednak warto  także  zwrócić uwagę na gitarzystów. Oni również wykonali kawał dobrej roboty.  Trzeba to docenić.

1. Ana Andrzejewska, Bartek Bednarek, i Darek Belfetowski  Miałeś Być (org. Brodka).
 
2. Zuzia Janik i Kacper Trocewicz  Copycat (org. Billie Eilish).
 3. Adam Kubera feat AniKA Dąbrowska Cold  Water (org.  Major Lazer i Justin Bieber). 

Lubicie covery w wersji akustycznej ? Myślicie , że ci młodzi artyści mają szansę podbić polski rynek muzyczny ?  

Dajcie znać co sądzicie o wykonaniach, które  wybrałam do dzisiejszego posta.

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam covery starych przebojów muzycznych. Pod warunkiem, że ktoś jeszcze potrafi zrobić je dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne podejście. Odgrzewane kotlety nie są fajne ale powiew świeżości jak najbardziej jestem za 😀

      Usuń
  2. Ostatnio córka kilka mi podesłała do posłuchania, tak dla sprawdzenia, czy kojarzę oryginały. Te również chętnie wysłucham. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam covery niestety teraz zdążają się zbyt przekombinowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio moim the best of the best jest Studio Accantus i ich wykonania piosenek po polsku. Nie dość, że wokale cudowne, to tłumaczenie takie, że mój wewnętrzny filolog umiera ze szczęścia. :) Posłuchaj, warto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.