15 maj 2021

Majowe nowości wprost z muzycznego rogu obfitości

Drodzy Czytelnicy. Polscy artyści nawet w pandemii nie próżnują. Wydają singiel za singlem wraz z teledyskami  Każda z tych piosenek jest zapowiedzią  pierwszego bądź kolejnego albumu danego artysty. 

Swoje płyty szykują dla nas zarówno młodzi wokaliści znani z programów muzycznych tacy jak : Natalia Zastępa, Jędrzej Skiba, Marcin Maciejczak jak i obecna na scenie od kilku lat Daria Zawiałow.  Będzie też Zespół Kwiat Jabłoni z nowym singlem i dość oryginalnym pomysłem na klip.

Album Natalii Zastępy Nie żałuję ukaże się 21 maja 2021 roku, zaś płyta Darii Zawiałow Wojny i noce trafi do sklepów 11 czerwca 2021 roku.

Piosenki, których za chwilę posłuchacie zostały wydane w okresie od 7 do 14 maja 2021 roku. 

Duet Krzysztofa Iwaneczko i Kayah nie jest zwiastunem żadnego większego projektu, ale opowieścią o potrzebie jedności, bliskości i zrozumienia odmienności drugiego człowieka. Jest prośbą o to, aby jeśli już  chcemy się czymś podzielić to niech będzie to dobra emocja i uśmiech.   To też swego rodzaju apel do społeczeństwa i odpowiedź na aktualną sytuację w kraju. Zresztą posłuchajcie sami. 


 źródło

1. Natalia Zastępa Wiesz Jak Jest  

 

2. Krzysztof Iwaneczko i Kayah Nie dzielcie Nas

 

3. Daria Zawiałow Żółta Taksówka


4. Marcin Maciejczak i Luna Nie proszę o więcej 


 5. Kwiat Jabłoni Przeźroczysty Świat


6. Jędrzej Skiba Szczerze 

 

 

Na dzisiaj to już wszystkie utwory. Wsłuchajcie się w teksty, obejrzyjcie teledyski i dajcie znać co myślicie oraz czy czekacie na pełne płyty wymienionych artystów.  

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 
 
 

7 komentarzy:

  1. Czekam na Zawiałow. Uwielbiam i dwa poprzednie albumy mam, byłam na dwóch koncertach. Ma dziewczyna mega talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie kojarzę tych utworów, więc mam co nadrabiać. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na płytę Darii; ostatnio namiętnie słucham jej duetu z Dawidem, i jaki piękny teledysk ma ta piosenka. A tutaj zaintrygował mnie jeszcze duet Kayah

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki znam z radia, ale nie jestem fanką tych polskich artystów niestety, wolę inną muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o muzykę mam straszne tyły, widzę na co warto zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z muzyką nie jestem na bieżąco, chyba, że córka coś mi puści, to wówczas wysłucham i wyrażę opinię. Za to córka może od rana do nocy słuchać muzyki, także w wykonaniu polskich artystów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś od zawsze nieszczególnie było po drodze, ale są osoby, które nie mogą żyć bez muzyki.

      Usuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.