28 paź 2021

Muzyczna inność cz.19

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.


Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu Muzyczna inność jedynie cztery utwory. Wszystkich artystów, których za chwilę posłuchacie możecie kojarzyć z telewizyjnych programów muzycznych. Izabela Szafrańska i Jędrzej Skiba brali udział w The Voice of Poland zaś zespół The White Tigers pokazał się w najnowszej edycji Mam Talent.  Grupa dzięki złotemu przyciskowi od Marcina Prokopa awansowała do półfinału. 
Zapraszam do słuchania i oglądania. 
 
1. Jędrzej Skiba Szczerze
 

2. Izabela Szafrańska Szukam miłości
 
 3. The White Tigers Zostań
 

  • Występ z programu Mam Talent
 

4. The White Tigers Jesteś Cudem
 

Co powiecie na takie muzyczne propozycje ? Jesteście na tak ? 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 
 
 

 


 

 
 
 

8 komentarzy:

  1. Każda piosenka znajdzie swoich odbiorców, tak będzie też z tymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że w tym cyklu przedstawiasz mniej popularne piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielką fanką muzyki, jednak dobrze, że promujesz mniej znane utwory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych utworów ale dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie słyszałam, ale za bardzo się tym nie interesuję.

      Usuń
  5. ciekawe propozycje, musze je przetrawić żeby stwierdzić, czy mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się w czym zasłuchać w długie jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje. Mamy wiele talentów.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.