24 paź 2021

Trochę męskich, trochę damskich głosów czyli polskie nowości października

Drodzy Czytelnicy. Nastąpiła mała zmiana kolejności. W sobotę był wpis z coverami, dziś pojawia się playlista z muzycznymi nowościami października.

Znajdzie się na niej jedenaście  utworów, które swoją premierę miały w okresie od 5 do 23 października 2021 roku.

Będą duety, piosenki nagrane do filmu, serialu czy po prostu " zwykłe" single , którymi artyści promują  niedawno wydane bądź zapowiadają  nadchodzące płyty.


 źródło

1. Andrzej Piaseczny i  Kuba Badach 50/50.


2. Sara  Ewgu- James Somebody.



3. Natalia Nykiel Epoka X.


4. Matt Dusk, Kuba Badach, Andrzej Piaseczny i Natalia Kukulska Żyć tak

 

5. Sobel i Sanah Cześć jak się masz ? 

 

6. Baranovski Krucjata - kolejny singiel z najnowszej płyty artysty. 

 

7. Natalia Szroeder 1-2 X

 

8. Daria Zawiałow Serca Gwiazd (org. Halina Frąckowiak)

 

9. Kalinovski Dzień w dzień 

 

10. Krzysztof Zalewski i Maria Dębska Nie będzie romansu 

 

11. Ewa Novel Zgubiłam miłość 


Mam nadzieję, że udało mi się poszerzyć Wasze horyzonty. Liczę, że zaprezentowane utwory przypadną Wam do gustu. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Ann
 

 

 
 

 



 
 
 









8 komentarzy:

  1. W każdej dziedzinie zawsze można poszerzyć swoje horyzonty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska24 października 2021 16:14

    Jestem ciekawa tych piosenek nagranych do seriali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie śledzę nowinek muzycznych, z reguły slucham radia Rmf Classic

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jestem do tyłu z piosenkami jakie zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze żadnej nie słyszałam 🙈 ale nadrobię 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie słyszałam, może kiedyś coś wpadnie mi w ucho.

      Usuń
  6. uwielbiam te Twoje wpisy muzyczne, często tak bardzo brakuje mi inspiracji czego nowego świeżego posłuchać. Miłego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiekszosc tych piosenek leci w radio lib jeat na polexanej liscie yt czy sporify :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.