27 gru 2021

Ostatnie nowe polskie piosenki w 2021 roku + kilka starszych, o których wcześniej nie napisałam.

Drodzy Czytelnicy.  W przedostatnim poście 2021 roku przychodzę do Was z ostatnią playlistą. Będzie ona zawierać pięć polskich utworów wydanych w drugiej połowie grudnia tego roku, ale też dziewięć piosenek  z poprzednich miesięcy, o których wcześniej nie napisałam, a uważam, że warto. 

Oczywiście mimo przygotowywania comiesięcznych playlist nie jestem w stanie znać i pokazać Wam w nich wszystkich singli wydanych w danym czasie.  Teraz  znalazłam jeszcze kilka, które przypadły mi do gustu i które dziś zaprezentuję. 

Wśród grudniowych premier między innymi duet Karoliny Leszko i Mietka Szcześniaka , Igora Herbuta z Juho.  Natomiast pośród singli z poprzednich miesięcy utwory Sarsy zapowiadające jej trzeci album oraz duet Cleo i Maryli Rodowicz. 

Będzie też coś szczególnego. Pamiętacie Magdę Welc ? Dziewczynka w 2011 roku mając dwanaście lat wygrała drugą edycję Mam Talent. Potem zniknęła skupiając się na nauce i tylko od czasu do czasu pojawiając się w mediach. Dziś ma dwadzieścia trzy lata i jak sama mówi pandemia pomogła jej wrócić do muzyki. Mogła w spokoju tworzyć i nagrywać autorskie utwory.  Kilka z nich znajdzie się na dzisiejszej playliście. 

Zainteresowani? Znakomicie. Zapraszam do dalszej lektury.

I. Piosenki z  drugiej połowy grudnia 2021.
1. Karolina Leszko i Mietek Szcześniak Srebrny Las
 
 2. Igor Herbut i Juho Nic głupiego
 

3. Dawid Podsiadło i Ralph Kamiński Kosmiczne Energie
 
 
4. Natalia Nykiel Taka jak Ty
 


5. Arek Kłusowski,  Kayah i Michał Kmiecik Niech zimy nie będzie.


II. Piosenki, z poprzednich miesięcy 2021 roku, o których jeszcze nie napisałam.
1. Alicja Szemplińska Ej Stop!
 

2. Sarsa Przyśpieszam
 
 
 
3. Sarsa Ze mną tańcz 

4. Sarsa La La Las 


5. Magda Welc Między Słowami
 
 

 6. Magda Welc Nie patrzę wstecz 
 
 

7. Magda Welc Wystarczy jeden uśmiech 

8. Magda Welc Przyjacielu
 
 
9. Cleo i Maryla Rodowicz Dalej/ Neony
 

Zaskoczeni, a może zachwyceni którymś z utworów ? Lubicie duety ? 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 







 





 



 

 

 

 

 



 

 

 



 

 

 

 
 



 

 

 

 



 

4 komentarze:

  1. Nie da się wyłapać wszystkiego, dobrze, że dodałaś to teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka tytułów mnie ciekawi. Nie wiedziałam, że Magda Welc nagrywa swoje piosenki

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nagrania na pewno znajdą swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że robisz takie zestawienia piosenkowe bo ja sporo nie słyszałam i dobrze jest je poznać.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.