18 sie 2022

Koniec wakacyjnego lenistwa- muzyczny koktajl singli z ostatnich miesięcy.

Drodzy Czytelnicy. W końcu do Was wracam ogłaszając koniec wakacyjnej ciszy na tymże blogu. Pora wreszcie pokazać Wam  trzynaście muzycznych nowości z ostatnich trzech miesięcy.  
 
W dzisiejszym zestawieniu znajdą się single, które swoją premierę miały w okresie od 15 czerwca do 18 sierpnia 2022. Będzie zarówno nastrojowo jak i dynamicznie. Znajdzie się zarówno  coś dla fanów ballad  jak i miłośników energetycznej muzyki.  Oczywiście nie sposób znaleźć i przesłuchać wszystkich  wakacyjnych nowości.  Wybrałam jednak te najpopularniejsze.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Cleo Żywioły
 
 2. Weronika Szymańska Pióra
 
 3. Nicole Kulesza Drzwi
 
 
4.  Natalia Szczypuła Teraz i tu

5.  Sarsa Na trasie
 
 6. Komodo i Roxie Alone
 
 7.Natalia Szroeder i Daria Zawiałow Czyj sen dziś śnisz ?
 
 
8. Blue Cafe Nibylandia 
 

9. Sara James Taka sama

 10. Roksana Węgiel Głośniej
 
 11. Margaret Niespokojne morze 
 
 12. Mateusz Ziółko Vis 'a vis
 
13. Patrycja Markowska i Robert Gawliński Aż do rana



Na dziś ode mnie to już wszystko.  Jeśli chcecie polecić mi jakąś wakacyjną muzyczną perełkę od polskiego wykonawcy zróbcie to w komentarzu. Chętnie poszerzę swoje muzyczne horyzonty. 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 


 



 


 

 


 


 

 
 

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że przez cały czas powstają nowe piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zaległości w nowościach wśród piosenek, mało ich słucham tyle co w radiu podczas jazdy samochodem

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to lato będzie się już zawsze kojarzyć z piosenką "Post" Dawida Podsiadły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że wróciłaś bardzo się cieszę. Dziękuję za muzyczne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to specjalnie nie mam czasu na odsłuchanie tych nowinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie znałam. Brak czasu niestety, także dzięki za te propozycje. Kinga

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.