11 kwi 2023

Poświąteczny miks czyli cover, zagraniczna nowość i kolejny singiel Roksany Węgiel w jednym poście

Drodzy Czytelnicy.  Dziś po świątecznej przerwie  na blogu pojawia się pewien miks. Miks piosenek, które zazwyczaj  publikowałam w cyklicznych wpisach z playlistami lub coverami.   Pokażę Wam jeden świetny cover oraz dwie  nowości. Polską i zagraniczną. Zapraszam do słuchania.

 Dziewczyna, Gra Na Gitarze, Natura, Gitara, Gitarzysta 


1. Ewa Novel  Co mi Panie dasz ?( org. Bajm).  Cover pochodzi z 276 Koncertu u Prezydenta, który odbył się 10 lutego 2023 roku w ratuszu w Nowym Sączu.  Wokalistce towarzyszył zespół w składzie : 
 
Martyna Bulzak( skrzypce)
Ewa Borcz( altówka)
Maciej Nieć( bas)
Krystian Jaworz ( piano)
Adam Leśniak ( perkusja)
2. Ed Sheeran  Eyes Closed- singiel zapowiadający kolejny album studyjny artysty, który ukaże się w maju 2023 roku.
 

3. Roksana Węgiel Jak na filmach  - utwór z najnowszej płyty 13 +5 wydanej 31 marca 2023 roku.
 
 
 Na dziś to już wszystko.  Mam nadzieję, że Was zainteresowałam.

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.



4 komentarze:

  1. Lubię słuchać Roksany Węgiel. Ma dziewczyna talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już teraz widzę, że jest co słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych piosenek nie słyszałam. Do Roksany Węgiel raczej się nie przekonam, ale inne chętnie włączę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Roksanie Węgiel słyszałam, ale nie wiem czy słyszałam którąś z jej piosenek.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.