11 maj 2024

Pytanie o Wasze rekomendacje muzyczne z ostatnich miesięcy + najnowszy singiel Natalii Szroeder

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z pewnym pytaniem. Chciałabym poznać Wasze rekomendacje muzyczne z ostatnich miesięcy.  Zazwyczaj to ja piszę o muzyce pokazując Wam  ciekawe  utwory w różnych językach. 

Dziś proszę Was abyście to Wy polecili mi utwór bądź płytę , która Was zainteresowała lub zachwyciła w ciągu ostatnich miesięcy. Może być to utwór/ płyta w języku polskim, angielskim, hiszpańskim. Chętnie poznam ciekawe nowe utwory po francusku czy włosku. Oba te języki są bardzo śpiewne. 




Od siebie mam dla Was najnowszy singiel Natalii Szroeder  Sama na planecie.  Zdecydowanie warto posłuchać. 

Słowa: Natalia Szroeder
Muzyka: Natalia Szroeder, Archie Shevsky

Co Wy możecie mi polecić ?  Muzyki w jakich językach słuchacie najczęściej i dlaczego ?  Czekam na Wasze rekomendacje. Chętnie poznam nowe płyty i nowych artystów. 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

2 komentarze:

  1. Ja to nie mam czasu na słuchanie muzyki, tyle co prowadzę auto i coś leci w radio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Ja ostatnio często wracam do
    "Prelude to Ecstasy" The Last Dinner Party, "The Last Resort" Holiday Sidewinder oraz najnowszego albumu Billie Eilish.
    Pozdrawiam. 😀

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.