16 paź 2024

Nastrojowo i lirycznie #74 Inspiracje z programu Jaka to melodia czyli jedna piosenka po angielsku a trzy po polsku

Drodzy Czytelnicy.  Mamy środę, więc czas na Cykl Nastrojowo i lirycznie.  Dziś nim  nie jedna , a cztery  piosenki . Nie umiałam wybrać, więc  tego nie zrobiłam i pokaże kilka. Zainspirował mnie program Jaka to melodia ? Dwie pierwsze w nim usłyszałam, dwie kolejne to utwory Roberta Janowskiego, który od 31 sierpnia 2024 wrócił do roli prowadzącego. 


źródło

Pierwszy to piosenka Johna Meyera Gravity 

Tekst:  John Mayer
Muzyka: John Mayer 

Drugą jest utwór Anny Rusowicz Tobie
Tekst:  Anna Rusowicz 
Muzyka:  Anna Rusowicz 


Trzecim utworem jest Kołysanka - jutro zaczaruję świat Roberta Janowskiego. Piosenka pochodzi z jego trzeciej, wydanej w 2001 roku płyty Nieważkość

Tekst: Robert Janowski 
Muzyka : Robert Janowski

Pora na ostatnią czyli Zatrzymaj mnie  tym razem z najnowszego albumu.

Tekst: Justyna Holm
Muzyka: Ricky Alison 

Na dzisiaj to już wszystko. Zostawiam Was z tymi nastrojowymi dźwiękami być może dla Was nowymi.  

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


3 komentarze:

  1. Pierwsza taka fajna nastrojowa, najbardziej mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wybieram za bardzo w muzyce, wszystkie mają coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłucham wszystkie wieczorową porą skoro to nastrojowe piosenki :
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.