25 lut 2012

Powitanie.

Cześć!  Jestem Ania i mam 19 lat.  Posiadam już  jednego  bloga Książki Warte Przeczytania., 
Moje ulubione gatunki  muzyczne to pop, soul. i generalnie ballady. Postanowiłam podzielić się z Wami moimi odczuciami na temat  krążków  różnych artystów. Na tym Blogu zamieszczać  będę recenzje płyt , które najbardziej mi się spodobały. Znajdziecie tu także moje opinie na temat pojedynczych  utworów. Czasem będą to własne interpretacje . Zobaczymy co z tego wyjdzie.  Zapraszam do odwiedzania. Anne18

1 komentarz:

  1. szczerze mówiąc, nie lubię popu... Ale jest taki odprężający i niepretensjonalny, więc kiedy mam doła lubię posłuchać takiej muzyki :) Jak będę w złym nastroju, skorzystam z Twojego bloga, bo widzę, że jest na nim dobra muzyka :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.