6 cze 2012

MOJE TOP 5 - Piłkarskie hity na Euro 2012 .

Dziś nie będzie recenzji. Mam dla was zestawienie moich ulubionych piłkarskich przebojów. Z racji tego , że Euro za pasem chciałam aby jego atmosferę było czuć także u mnie na blogu. Choć fanką piłki  nie jestem , zdecydowanie bardziej wolę siatkówkę i rozgrywki World Grand Prix. Tyle słowem wstępu a teraz już przejdźmy do rzeczy.


1. Shakira i Waka Waka. -  Piosenka nagrana z okazji mundialu w Afryce . Super klip fajny tekst i melodia czuć ten klimat wielkiego święta.

David Bisbal feat. K'naan - Waving Flag
2.



3. Liber feat Ino Ros- " Czyste Szaleństwo"- Piosenka,  która  moim zdaniem powinna być polskim hymnem na tę imprezę i zagrzewać piłkarzy to walki. Jej tekst pokazuje o co tak naprawdę w tych  zawodach chodzi. Kto z kim  i o co się bije. Przypomina o historycznych wydarzeniach, oraz o tym ,że Euro organizujemy wspólnie z Ukrainą. Ma być to czas  kulturalnego kibicowania.

4. Maryla Rodowicz "Futbool"- Hymn Mistrzostw Europy 2008- klasyk którego przedstawiać nie trzeba

5 Wilki " Idziemy na mecz" - mam nadzieję , że nasi rzeczywiście zawalczą jak lwy

To tyle jeśli idzie o piosenki.
Drodzy kibice:
Życzę Wam mnóstwa emocji, niezapomnianych wrażeń , fantastycznych goli. Natomiast naszej reprezentacji dobrego występu dopingu i zwycięstw. Sama będę oglądać tylko  mecze naszej kadry,  ale myślę, że też poczuje ten dreszczyk emocji. W wolnych chwilach zajmę się tym co lubię najbardziej czytaniem. Kibicom i sympatykom futbolu życzę udanej zabawy i dużo pozytywnej energii.

5 komentarzy:

  1. Super zestawienie Aniu...Dobrze ze nie ma tu KoKo KoKo...A ja jako wielki fan futbolu zamierzam ogladnac wszystkie mecze Euro...
    ...Polska- Bialo Czerwoni...Do Boju...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza z tych pięciu to Liber - Czyste Szaleństwo.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te piosenki! Jeszcze bym do tego dodała "Endless summer" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie ma Nelly Furtado - Forca! choć to stare i nie promuje tych mistrzostw ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh, Waka Waka. Same dobre wspomnienia z nią mam. Słuchałam jej przez kilka godzin któregoś dnia w szkole i razem z koleżankami próbowałyśmy nauczyć się tańczyć jak Shakira ;)
    Żeby nie było! Siedziałyśmy w komisji i w przerwach nam się trochę nudziło ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.