10 lut 2013

Cykl The Voice of Poland i co dalej #1 Drużyna Andrzeja Piasecznego.





The Voice of Poland  i co dalej? 

Choć nie wszyscy uczestniczy popularnego programu nagrali płyty to większość z nich ma na swoim koncie chociaż po jednym singlu lub jakiś cover. Oto pierwsza część zestawienia ich muzycznych dokonań po zakończeniu show.  Mam tutaj na myśli całą dwunastkę uczestników więc również tych, którzy odpadli  na etapie bitew.
Drużyna Andrzeja Piasecznego. 

  • Antek Smykiewicz - finalista praca nad płytą póki co jeden singiel. 
  • Rafał Brzozowski- płyta "Tak blisko" premiera 7 sierpnia 2012r/ Dwa single: Tak blisko oraz Katrina.


  • Ewa Kłosowicz - utwór" Grudzień".
  •  Bartek Grzanek - występ w finale V edycji programu Mam Talent.
  • Rafał Szatan - występ w programie X factor ( z  zespołem Soul City +płyta świąteczna) nowy krążek z zespołem RH+.
  • Krzysztof Kubis- dalsza gra we własnym zespole Freedom.

  • Kasia Lisowska- piosenka Nie ma nas.
  • Ian Rooth 

  • Michalina Malinowska.

  • Antek Smykiewicz i jego zespół Ściana Wschodnia.

  • Anna Sokołek.
  • Pozostałe uczestniczki z drużyny czyli Natalia Skalska i Martyna Ciok nie wydały nic swojego ani nie nagrały coverów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.