11 lis 2014

Nastrojowo i lirycznie # 23 Eva Cassidy Songbird ( oryg. Fleetwood Mac ).

Dziś mam dla  Was prawdziwą perełkę utwór Songbird.   Kompozycja ta po raz pierwszy została zaśpiewana przez  Fleetwood Mac. Ja jednak przedstawię inną jej wersję. Wersję wokalistki , którą Justyna Steczkowska określiła królową śpiewania, królową wrażliwości.  Te słowa odnosiły się do zmarłej w wieku trzydziestu trzech lat Evy Cassidy. 



Tobie mogłabym podarować świat
Dla Ciebie mogłabym nigdy nie być zimna
Ponieważ czuję, że gdy jestem z Tobą
Jest dobrze, wiem że jest dobrze
I ptaki śpiewają
Jakby znały nuty
I kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię
Jak nigdy przedtem
Jak nigdy przedtem
Jak nigdy przedtem. 
Najprostsze i najpiękniejsze wyzwanie miłości drugiej osobie coś pięknego.
Mam nadzieję, że tak jak ja ja zasłuchacie się w tej piosence.

1 komentarz:

  1. Cześć !! dziś odkryłam Twojego bloga ! Na początku chcę Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się cytat przewodni (Davida Crosby'ego), z którym zgadzam się w 100 procentach ! :) co do Posta , uwielbiam Evę Cassidy ! według mnie to najlepszy kobiecy jazzowy wokal ! Szczególnie uwielbiam utwór Autumn Leaves..
    Bardzo podoba mi się Twój blog i myślę, że będę tu częściej zaglądać !
    pozdrawiam i zapraszam do swojego królestwa muzycznych inspiracji !
    M. :)
    http://beautyishiddeneverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.