3 kwi 2015

Nowy singiel Sylwia Grzeszczak feat. Sound'n'Grace Kiedy tylko spojrzę .

Sylwia Grzeszczak to jedna z najpopularniejszych polskich wokalistek. Ma na koncie dwa solowe albumy  i dziesiątki nagród. 9 lutego 2015r w jej ręce trafiła kolejna prestiżowa statuetka Telekamera.  Na razie nie ma żadnych informacji na temat trzeciego krążka jest za to czwarty singiel z płyty Komponując siebie. Została nim piosenka Kiedy tylko spojrzę. Słowa do niej napisał  mąż wokalistki Marcin Piotrowski natomiast muzykę skomponowała sama   artystka  Utwór trafi do rozgłośni radiowych w nieco innej wersji niż ta na płycie.  Oprócz Sylwii w piosence usłyszeć możemy także chór  Sound'n'Grace.
Miłego słuchania.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam głos Sylwii. Jeżeli chodzi o nowy singiel to bardziej podobał mi się w oryginale. :)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze , że wcześniej (przed usłyszeniem tej piosenki ) nie słuchałam Sylwii. Jej hity radiowe jakoś mnie nie przekonywały . Wszystko się zmieniło jak usłyszałam ten utwór !! Jego magiczna melodia i niebanalny tekst idealnie wstrzeliły się w mój gust muzyczny !! W tym utworze Sylwia pokazała na co ją stać.Oprócz muzyki przekazała nam coś więcej - kawałek swojego serca - w moim odczuciu. :) Myślę , że to jeden z najlepszych singli polskiej muzyki współczesnej. !

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.