12 lut 2016

Trzy składniki muzyki : Emocje, magia i prawda # 2 Agnieszka Twardowska Slow down.

Witajcie w piątek. Po dłuższej przerwie wracam do Was z drugą odsłoną cyklu Trzy składniki muzyki.
Tym razem bohaterką jest ćwierćfinalistka piątej edycji The Voice of Poland z drużyny Justyny Steczkowskiej. Młoda , zdolna, studentka Edukacji Artystycznej w zakresie Sztuki Muzycznej na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Agnieszka Twardowska , bo o niej mowa po zakończeniu programu szybko rozpoczęła pracę nad autorskim materiałem i sporo występowała. Pojawiła się między innymi na koncercie Lato Zet i Dwójki w Toruniu oraz kolędowaniu  Bóg się rodzi w Białystoku. 17 grudnia 2015 roku światło dzienne ujrzał jej pierwszy singiel zapowiadający debiutancką płytę. Wokalista sama napisała do niego tekst. Utwór Slow down znalazł się na ścieżce dźwiękowej do 6 sezonu serialu Przyjaciółki
 Fot. Sylwia  Mórawska. 

Premiera płyty wokalistki zapowiadana jest na drugą połowę tego roku.  Pierwszy utwór z niej utrzymany jest w balladowym klimacie i traktuje o tym, że w natłoku obowiązków dnia codziennego czasem warto się zatrzymać i zapomnieć o tym co złe. Dać sobie czas na oddech.

Emocje i magię słychać w głosie Agnieszki, natomiast prawda zawarta jest w tekście piosenki. 


Zapraszam Was również : 
Do przeczytania mojego wywiadu z Agnieszką : Wywiad Agnieszka Twardowska
oraz  zaglądania na jej : 
Fan Page : Facebook
Instagaram :Instagram 
Kanał w serwisie YouTube : Agnieszka Twardowska Youtube 
Stronę internetową : Strona internetowa

Muzyczną ucztę czas zacząć:
  
Miłego słuchania. Anne 18. 
  
 

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie emocje w muzyce są najważniejsze. Nie mam dobrego słuchu, więc często nie umiem w pełni docenić kunsztu artysty, ale jeśli muzyka wywołuje silne emocje, to znaczy, że osiągnięty został cel artysty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam muzykę, zwłaszcza jak jadę samochodem lub jak pracuje nad wpisem na bloga, muszę koniecznie przy muzyce. Dzięki za przedstawienie tej dziewczyny chętnie posłucham jej utworów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że tu zajrzałam już wiem czego będę słuchała jadąc jutro samochodem :) Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos do mnie nie przemawia. Mam piosenki, na ktorych prawie zawsze uronię łzy jak się mocno wsłucham, ta do nich nie nalezy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękność!jak to się stało,że ją przeoczyłam?
    koniecznie i niezwłocznie do nadrobienia!klimaty bowiem bardzo moje!
    będę zaglądać częściej! 😊


    cowtrawiegrawieczorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwszy raz o niej słyszę ale posłuchałam utworu i bardzo mi się spodobał, z przyjemnością posłucham reszty kiedy płyta się już ukaże :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham jej piosenki. Są bardzo prawdziwe, a jej wokal po prostu powala.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.