26 lut 2016

W morzu muzyki- najnowsza playlista Anne 18.

Witajcie w piątek. Po raz kolejny przez kilka dni mnie tutaj nie było.  Jednak to nie znaczy, że nie słuchałam muzyki. Wręcz przeciwnie słuchałam bardzo dużo. Dlatego  postanowiłam , że oszczędzę Wam przydługiego wstępu, rozkładania na czynniki pierwsze poszczególnych utworów. Po prostu zostawię Moich Czytelników z mnóstwem, cudownych , a co ważne różnorodnych dźwięków. Tym samym otworzę trochę bramę do świata mojej muzyki, tej, którą teraz lubię najbardziej. Zapraszam do komentowania, dzielenia się swoją ukochaną muzyką. Miłego słuchania. 

1) Poluzjanci Prosta piosenka.
 
2) Angelika Kot & Maciej Czemplik True Colors (org. Phil Collins).
 
3) Margaret Cool me down.

 4) Dorota Osińska Universal .

5) Piotr Cugowski Życia mała garść (org. Jarosław Kukulski).
6) The Lions Tam.
7) Bartek Grzanek & Monika Kuszyńska Czort.
8) Paloma Lokus Three Chords and A Lie.
9) Mieczysław Szcześniak Twoja miłość.

10 Celine Dion I'm Alive.
11) Celine Dion Becuse You Loved Me.
 Jedenaście utworów to dla Ciebie za mało ? Zapraszam po więcej tutaj 
i tutaj
Udanego dnia. Anne. 18. 

2 komentarze:

  1. Celine Dion to jest to! Od "Titanica" uwielbiam jej twórczość;) reszty nie znam, ale się zapoznam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.