12 lis 2016

Jubileuszowa odsłona cyklu MOJE TOP 5.

Bardzo długą zastanawiałam się,  komu poświęcić jubileuszową dwudziestą odsłonę cyklu MOJE TOP 5. Ostatecznie wybrałam osobę, która moim skromnym zdaniem ma jeden z najlepszym damskich głosów w kraju. O to miano według mnie mogą walczyć z nią : Ania Dąbrowska, Edyta Górniak czy Justyna Steczkowska. Artystka ta sama pisze teksty do swoich piosenek, ma też własną wytwórnię płytową.   Tydzień temu obchodziła urodziny. Kto to taki ? Zostawiam Was z Kayah i jej muzyką. 
 źródło: Google Grafika 
1) Byłam Różą 
 2) Jestem kamieniem 
 Wersja koncertowa 
 3) Córeczko
 4) Trudno kochać 
 5) Jak skała
 Duet z Mateuszem Ziółko 

Miłego słuchania Anne 18.  

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Kayah - niesamowity talent, a do tego piękne, wartościowe utwory.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.