5 mar 2017

Trzy składniki muzyki : Emocje, magia i prawda #6 Agnieszka Birecka The Journey

W kolejnej odsłonie cyklu , którego tworzenie sprawia mi naprawdę mnóstwo radości mam dla Was utwór niesamowicie utalentowanej kobiety. Agnieszka Birecka, uczestniczka VI edycji The Voice of Poland z drużyny Andrzeja Piasecznego zapowiadała go już w wywiadzie, którego mi udzieliła 
Początkowo premiera planowana  była na czerwiec, potem na wrzesień. Ostatecznie piosenka The Journey ujrzała światło dzienne dopiero 31 grudnia 2016 roku
Fot. Marcin Elert. 
Aga zabrała słuchaczy w podróż, podarowała im magiczny, niekomercyjny i bardzo wartościowy utwór. Oprócz wokalistki w klipie pojawił się zwycięzca pierwszej edycji programu You Can Dance Maciej Florek, który stworzył również choreografię. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Michał Szyszka, za dźwięk Michał Iszora. Całość wyreżyserował Michał Ludwik. Kostiumy to dzieło Marty Nanowskiej, a makijaż wyczarowała Kasia Jamróz. Teledysk zrealizowano w Zatoce Sztuki w Sopocie. Posłuchajcie , popatrzcie, bo naprawdę warto było czekać na taki muzyczny prezent. 
Słowa : alaska
Muzyka/ Produkcja: Adam Pietrzak. 

Artystka nie zamierza spocząć na laurach, planuje kolejne muzyczne wycieczki, pracuje nad płytą i obiecuje  następne utwory . Obiecała, że Nowy Rok niesie , nowe rzeczy... będzie polsko, pięknie i od serca
Zatem trzymam za słowo i czekam cierpliwie. Na razie życzę Wam miłego słuchania i mam nadzieję, że zachwycicie się tym utworem tak samo jak ja. Anne 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.