13 kwi 2021

Marcowo- kwietniowe nuty- trzy piosenki, które coś zapowiadają

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszym poście głos dostaną trzy polskie wokalistki. Natalia Szroeder, Daria Zawiałow i Sylwia Grzeszczak. Każda  z nich  wraca na scenę po przerwie. Dla jednych ta przerwa była nieco dłuższa dla innych krótsza.   

Każda z trzech piosenek jest zwiastunem czegoś większego. Czego ? Zapraszam do dalszej lektury.

 


 źródło

1.  Natalia Szroeder Połóż się tu.31 marca  2021, dwa tygodnie po  premierze singla Powinnam ? Natalia Szroeder prezentuje kolejny utwór zapowiadający jej drugi studyjny album. 

Piosenka Połóż się tu to jak przyznaje sama artystka : kartka z mojego pamiętnika. Utwór powstał 14 maja 2020 roku. W prawie niezmienionej formie ujrzał światło dziennie po wielu miesiącach oczekiwania.

 

 2. Daria Zawiałow i Dawid Podsiadło Za krótki sen. Kolejną zapowiedź  trzeciego albumu przygotowała Daria Zawiałow. Po Kaonashi  pora na Za krótki sen. Singiel wraz z teledyskiem miała swoją premierę 8 kwietnia 2021.

Jest to piosenka nagrana w duecie z Dawidem Podsiadło. Wielu słuchaczy liczyło i czekało na ten duet.  Czy spełnił wygórowane oczekiwania fanów obu artystów ? Trudno powiedzieć, na pewno ma potencjał na to by być hitem tegorocznych wakacji. 

Premiera nowej płyty Darii Wojny i noce już 11 czerwca 2021 roku.

 

3. Sylwia Grzeszczak Prawda o nas. 9 kwietnia 2021  z nowym singlem i teledyskiem powróciła Sylwia Grzeszczak. Utworem Prawda o nas artystka zapowiada swój czwarty solowy album studyjny. 

Płyta Inspiracje, która ma  się ukazać jeszcze w 2021 roku jest powrotem na rynek fonograficzny po pięciu latach przerwy. 

Muzykę do swojego nowego singla napisała sama wokalistka. Autorem tekstu jest jej mąż Marcin Piotrkowski znany jako Liber. 

Teledysk do utworu pełen jest zdjęć zza kulis artystycznego życia  Grzeszczak, ale nie tylko. Na końcu klipu możemy usłyszeć jej pięcioletnią córkę Bognę.

 

 

Co sądzicie o duecie Darii i Dawida ? Czekacie na nowe albumy wokalistek, których piosenki zaprezentowałam ?  Który z singli Waszym zdaniem podbije listy przebojów ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

 


 



 

9 komentarzy:

  1. Muszę wysłuchać, by się odnieść, ale z Twoich zapowiedzi wygląda ,że warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Darię Zawiałow, ma niesamowity głos i świetne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonawców znam, ale utwory już nie za bardzo kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk, tekst, muzyka to wszystko udało im się perfekcyjnie zgrać. Zresztą jak by mogło być inaczej kiedy mówimy o duecie z Dawidem.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie wokalistyki kojarzę, muszę się wsłuchać w ich nowe piosenki, bo jeszcze nie miałam okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także chyba jedynie może coś przelotem, muszę posłuchać w wolnej chwili.

      Usuń
  6. Nazwiska wokalistek kojarzę, ale żadnej z nich nigdy świadomie nie słuchałam. Muszę odtworzyć prezentowane przez Ciebie piosenki, może któraś wpadnie mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie trzy wokalistki, a najbardziej Darię. Jest szczera i prawdziwa w tym co śpiewa i czasem mam wrażenie, że śpiewa o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio słyszałam piosenkę Darii Zawiałow, bardzo mi się podobała i wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.