3 kwi 2021

Nowa anglojęzyczna playlista- Ariana Grande, Ed Sheeran, Demi Lovato, Taylor Swift i inni

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z kolejną anglojęzyczną playlistą. Znajdzie się na niej szesnaście  utworów od bardzo różnych. artystów. Jakich ? Od Ariany Grande przez Eda Sheerana, Demi Lovato, Taylor Swift, Sama Smitha  i kilku innych.  

Będą to piosenki  sprzed kilku lat. Niektóre być może dobrze znacie, a inne usłyszcie po raz pierwszy. Zapraszam do słuchania i komentowania.

 źródło

1. Ariana Grande No tears left to cry

2. Jess Glynne Hold My Hand

 

3. Calum Scott Dancing On My Own

 

4. Demi Lovato Heart Attack

 

5. Sam Smith feat Demi Lovato I'm Ready.

 
 6. Tones and I Dance Monkey

7. Taylor Swift Long Story Short

 8. Lady Gaga i Bradley Cooper Shallow


9. Taylor Swift You Belong With Me


10. Ed Sheeran Photograph

 

11. Clean Bandit feat Demi Lovato Solo
 
 12. Ariana Grande One Last Time 
 

13. Ed Sheeran Thinking Out Loud 
 

14. Taylor Swift I Know You Were Trouble


15. Ed Sheeran Perfect
 

16. Ed Sheeran Give Me Love

 
Co sądzicie o twórczości wokalistek i wokalistów, których utwory zaprezentowałam ? Którego/ którą z nich i za co cenicie najbardziej ? Liczę na ciekawą dyskusję w komentarzach. 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 
 
 
 


 


 

 

3 komentarze:

  1. Sporo dobrego słyszałam o Arianie Grande, ale nie miałam okazji nic słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie słuchałam części wymienionych przez Ciebie piosenek. Inne są dla mnie zupełnie nowością. A "Shallow" Lady Gagi i Bradleya uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wypadłam z obiegu jeśli chodzi o muzykę popularną. Nazwiska tych muzyków znam, ale tak naprawdę nie mam wyrobionego zdania o żadnym z nich.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.