29 lip 2021

Ariana, Ed, Rita czy Taylor też nie próżnują i nowe single prezentują

Drodzy Czytelnicy. Bardzo dawno nie było tu anglojęzycznej playlisty. Dziś nadrabiam tę zaległość. Tym bardziej, że moi ulubieni zagraniczni artyści  czyli między innymi: Ariana Grande, Ed Sheeran, Rita Ora czy Taylor Swift dali mi do tego okazję.  

Wymienieni artyści przez ostatnie dwa miesiące nie próżnowali przygotowując kolejne nowości lub specjalne wersje znanych już przebojów. 

Na dzisiejszej playliście znajduje się siedem utworów. Niektóre pojawiają się w kilku wersjach np. standardowej wraz z teledyskiem i akustycznej bądź Live. Zapraszam do słuchania, oglądania i dzielenia się spostrzeżeniami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 źródło

1. Ariana Grande Pov

 

  • Wersja Live


2. Ariana Grande feat Ty Dolla Sign Saftey net
 


3. Ariana Grande  feat The Weekend Off The Table 
 

4. Ed Sheeran Bad Habits 
 

  •  Wersja Akustyczna 
 

  • Wersja Live


6. Sigala feat Rita Ora You for Me

 
7. Taylor Swift The Lakes


Na dziś to wszystko. Kolejna zagraniczna playlista już niebawem. 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 


 




10 komentarzy:

  1. Nazwiska wykonawców nie są mi obce, ale jakoś nie słuchałam ich utworów.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moje ulubione!!! nuty lata dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki mają szansę stać się hitami lata, zresztą już jest o nich głośno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że już są hitami, to wróży im świetlaną przyszłość.

      Usuń
  4. posłuchałam z ciekawości, ale jakoś nic specjalnie nie wpadło mi w ucho

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że muzyczni artyści teraz jeszcze bardziej intensyfikują kreatywność, wygłodniali koncertów, spotkań z publicznością, w końcu to ich klimat życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo kawałków mam do przesłuchania, może w weekend znajdę trochę czasu na ta muzyke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie przepadam za muzyką, ale czasem czegoś posłucham.

      Usuń
  7. Slyszalam wszystkie, ale jak zawsze Ariana w ogole mnie nie powalila

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko niektóre, a pozostałe chętnie przesłucham w wolny wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.