27 lip 2021

Lipcowe wakacje od muzycznego bloga + kilka nowości od polskich artystów.

Drodzy Czytelnicy. Wakacje trwają w najlepsze. Wokaliści koncertują tyle ile mogą. Jedni biorą udział w koncertach plenerowych i telewizyjnych , drudzy wolą występować w klubach bądź na festiwalach. Nie narzekają, że nie mają wakacji, cieszą się, że w końcu mogą wrócić do pracy. 

Ja natomiast w lipcu postanowiłam zrobić sobie wakacje od bloga, ale tylko tego muzycznego, bo cały czas piszę na drugim, prowadzonym od blisko dziesięciu lat blogu Książki Warte Przeczytania. 

Dziś wracam z kolejnym postem na blogu muzycznym, bo choć artyści intensywnie koncertują to nie zapominają o wydawaniu kolejnych singli.  

Przez pierwsze trzy tygodnie lipca ukazało się ich kilkanaście, ale ja przedstawię tylko pięć, które spodobały mi się najbardziej. O pozostałych być może napiszę np. w cyklu Muzyczna inność. Czas pokaże.  Póki co zapraszam do słuchania wybranych lipcowych nowości i dzielenia się opinią na ich temat. 

 

źródło

1. Lanberry Od zaraz

 

2. Ochman Prometeusz 

 

3. AniKA Dąbrowska Głosy

 

4. Carla Fernandes Będzie co ma być 

 


 5. Kwiat Jabłoni feat Julia Pietrucha Drogi proste

 

Na dziś to już wszystko. Który z zaprezentowanych utworów podoba Wam się najbardziej i dlaczego ? Może Waszym faworytem wśród premier z tego miesiąca jest piosenka, o której nie napisałam ? 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 
 
 
 

 



 

9 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o muzyczne nowości zawsze jestem do tyłu, jednak zawsze coś wpadnie w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poświęcam czasu szukaniu muzycznych nowości, czekam jak same, niejako przy okazji, wpadną w mi w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, jakoś z muzyką nigdy nie było mi za bardzo po drodze.

      Usuń
  3. Nowa aranżacja "Dróg prostych" Kwiatu Jabłoni wprawiła mnie w absolutny zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno są osoby, które ich wyczekuję, ja pewnie niejako usłyszę je kiedyś przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecę ten wpis koleżance, ona jest z muzyką bardziej na bieżąco niż ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska29 lipca 2021 13:43

    Na pewno są osoby, które lubią sobie w wolnym czasie posłuchać muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anika Dąbrowska:0 oo tak , fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłucham ich sobie w wolnej chwili, może w radiu uda się coś usłyszeć :)

      Usuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.