28 lis 2021

Druga część listopadowych premier muzycznych

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z playlistą zawierającą polskie nowości muzyczne drugiej połowy listopada 2021.  Będą to piosenki zarówno artystów młodego pokolenia, które zapewne usłyszymy w radiu jak i utwory wokalistów, których radia nigdy nie grały. 

Single, których za chwilę posłuchacie miały swoją premierę w okresie od 15 do 28 listopada 2021 roku. 

Zapraszam do słuchania i komentowania. 
 

 źródło

1. Roksana Węgiel Nowa Ja
 

2. Ochman Christmas Vibes 
 

 
3. Sara James Jak co roku
 

4. Natalia Przybysz Oko cyklonu


5. Mikromusic Nie odchodź


 
6. Zuza Jabłońska feat Pawbeats Chillout


7. Stach Bukowski feat Natalia Zastępa Długi film
 

 
8. Viki Gabor Toxic Love
 
9. Grzegorz Turnau i Igor Herbut  Zupa na Plantach


10. Marta Budrynowicz Żaden wstyd 


11. Rafał Kozik Zimny Front
 

 
12. Wiktor Dyduła Dobrze wiesz, że tęsknię
 

13. Bartosz Madej Moje serce 

 14. Paulina Gołębiowska Lepiej
 

 15. Męskie Granie Orkiestra 2021 Dawid Podsiadło i Daria Zawiałow Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi miłości.



Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że zaprezentowane piosenki przypadną Wam do gustu. Dajcie znać czy rzeczywiście tak jest. 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

 

 
 



 
 
 

 
 
 

6 komentarzy:

  1. ciekawe propozycje np do radia

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będzie się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie, wszystko przesłuchane :) Mam swoje ulubione hity jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam żadnej z tych piosenek, ale dwie wpadły mi od razu w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Męskie granie i igor z Grzegorzem... reszta to dla mnie kompletny mexyk...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze żadnej z tych piosenek nie słyszałam :) A nie powiem niektórych mogłabym słuchać długo :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.