12 lis 2021

Koncertów onlinie ciąg dalszy czyli muzyka na żywo bez wychodzenia z domu

Drodzy Czytelnicy. Na sobotę przygotowałam dla Was kolejną porcję koncertów online. Możecie posłuchać muzyki na żywo bez konieczności wychodzenia z domu. Aby było różnorodnie wybrałam coś zarówno dla starszych jak i nieco młodszych słuchaczy. 

W pierwszej części wpisu umieściłam koncerty, które artyści zagrali w studiu Radia Super Nova (dawniej Wawa) oraz Radia Zet. 

W części drugiej znajdą się koncerty ze studia Muzo FM.  Zapraszam do słuchania. 



 źródło

 I. Koncerty Super Nova Live i Zet Akustycznie 

  • Natalia Nykiel
 

  • Roksana Węgiel 
 


  •  Anna Wyszkoni
 

  • Arek Kłusowski 
 

II. Koncerty Muzo FM 

  • Igor Herbut 
 

  • Ralph Kamiński
 

  • Kwiat Jabłoni 
 


Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że wśród tych siedmiu koncertów znajdziecie coś dla siebie. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

 

 

 
 

 
 

5 komentarzy:

  1. Ciekawy przegląd! Dobrze, że są koncerty online, bo nie zawsze można uczestniczyć w wydarzeniu na żywo

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdą się osoby chcące odsłuchać te koncerty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie koniecznie lubię słuchać takich koncertów, ale może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że istnieją takie koncerty online. Na pewno będą zadowolone osoby, które nie mogły być na tych wydarzeniach na żywo a chciałyby :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.