29 mar 2022

Trzy nowe duety od Sanah

Drodzy Czytelnicy. Sanah kontynuuje odkrywanie tajemnic dotyczących trzeciego studyjnego albumu. Po duetach z Igorem Herbutem i zespołem Kwiat Jabłoni przyszedł czas na kolejne muzyczne współprace. Na płycie Uczta, która swoją premierę będzie miała 15 kwietnia 2022  pośród jedenastu utworów znajdzie się co najmniej pięć duetów. 

Oprócz  pokazywanych we wcześniejszych postach piosenek  Mamo tyś płakała oraz Szary Świat  będą jeszcze utwory nagrane  np. z Natalią  Grosiak i Arturem Rojkiem. Jakie ? Posłuchajcie sami.











 
I. Sanah i Natalia Grosiak Czesława
 
Tekst: Sanah, Natalia Grosiak
Muzyka: Sanah
 
II. Sanah i Artur Rojek Tęsknie sobie
 

Tekst: Sanah, Artur Rojek
Muzyka: Sanah

III. Sanah i Miętha Audi
 

Tekst: Sanah, Miętha
Muzyka: Sanah

O poprzednich duetach Sanah pisałam tutaj i tutaj
 
Na dzisiaj to już wszystko. Zostawiam Was z muzyką bardzo zdolnej Zuzanny Jurczak, bo tak naprawdę nazywa się ta dwudziestopięcioletnia wokalistka i skrzypaczka z Warszawy.
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 
 
 

 

 



 


 
 

 



 


 


9 komentarzy:

  1. Chętnie posłucham. Ps. Masz piękną szatę graficzną bloga, kolorystyka sprawiła aż się cieplutko zrobiło, jak tutaj weszłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło można spędzić czas podczas słuchania muzyki, jeśli lubi się danego wykonawcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wszystkie, bo moja córka jest wielką fanką Sanah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimaty muzyczne bliższe sercu mojej córki niż mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham muzykę, a utwór Rojka i sanah jest prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sanah z Arturem Rojkiem to po prostu majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię twórczość Sanah :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię Sanah, ma świetny głos a jej muzyka aż koi i wpada nie tylko w ucho ale i do serca :) Wspaniały wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.