7 mar 2023

Coś czego bardzo dawno nie było czyli .... zagraniczna playlista

Drodzy Czytelnicy. Dziś mam dla Was coś czego bardzo dawno nie publikowałam. Tym czymś jest zagraniczna playlista.  Utworów, których w zeszłym roku Wam nie pokazałam są dziesiątki. Dlatego tym razem skupię się na singlach ulubionych artystów. Począwszy od Eda Sheerana poprzez Taylor Swift, Sama Smitha, Ritę Orę , Miley Cyrus czy Zarę Larson. Zapraszam do słuchania.

 


 
1. Ed Sheeran Pokemon- Celestial

 
2. Rita Ora You Only Love Me

 3. Miley Cyrus Flowers
 
 4. Zara Larson Can't Tame Her
 
 
5. Taylor Swift Anti- Hero


6. Taylor Swift Lavender Haze


 
7. Sam Smith I'm Not To Here To My Friends
 8
 8. Sam Smith i Kim Petras Unholy

 9. Sam Smith Lose You

 10. Taylor Swift Bejeweled
 


Na dziś to już wszystko. Sześciu artystów, dziesięć piosenek i mnóstwo talentu.  Trafiłam w Wasze  gusta muzyczne ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.
 

 



 




 



 


 



 
 

 


 

 

 
 

 











 

 



 



 

10 komentarzy:

  1. Choć muzyka zawsze była częścią mojego życia (grałam na pianinie), to nigdy nie zastanawiałam się nad tą popularną - nie wiem ani kto śpiewa, ani jak się nazywa utwór, po prostu albo mi się coś podoba, albo mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyka zawsze była częścią mojego życia .. Teraz dzielę się nią jako prezenterka

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, dawno nie było zagranicznej playlisty, a widzę, że też jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając Twój wpis uświadomiłam sobie, że z roku na rok słucham coraz mniej muzyki. Muszę to zmienić i otworzyć się na nowe dźwięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, co za nowe utwory pojawiają się u zagranicznych twórców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenkę Miley uwielbiam! Całkowicie do mnie trafiła, i przekazem, i muzyką. Słucham jej , gdy potrzebuję dobrej energii. Pozdrawiam, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenki te już od jakiegoś czasu słucham namiętnie. Taylor ma specjalne miejsce w moim serduszku, bo... Cóż... Jest ze mną od dawna, zawsze gdzieś jest w tle jak coś się u mnie dzieje. Ale od Edka wolę starsze piosenki, te początkowe. Może to przez sentyment? Chyba się starzeję...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo osób bardzo lubi poznawać nowe muzyczne nuty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te piosenki akurat nie bardzo trafiają w mój gust, ale dzięki za playlistę. Widać, że dużo się dzieje w muzyce. Czasem ciężko nadążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych wymienionych to raczej tylko Edi i Sam do mnie trafiają. Bardzo ładne głosy mają obaj. Miley nie trawię zawsze mi się kojarzy z Haną Montaną, nic nie poradzę.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.