13 wrz 2023

Ostatnie nuty z wakacji czyli piosenki z końcówki sierpnia i nie tylko

Drodzy Czytelnicy.  Co prawda w kalendarzu już wrzesień , ale zawsze można jeszcze nadrobić zaległości i pokazać Wam muzyczne nowości z drugiej części poprzedniego miesiąca. Są to piosenki, o których zapomniałam wspomnieć przy poprzedniej playliście lub takie, które miały swoją premierę już po  jej publikacji . 
 
Zapraszam do słuchania.

źródło
 

1. Alicja Szemplińska Ostatni dzień lata 
 

2. Ewa Farna Partner in Crime 

3. Smolasty i Doda  Nim zajdzie słońce 
 

4.  Baranovski Sierpień 
 
 5. Michał Szczygieł Pocałunek Lata 
 
 6. Daria Zawiałow Z Tobą na chachie 

7. Lanberry  Nothing Hill 
 
 8. Cleo  Pójdę z Tobą 
 
 
Poprzednią polską playlistę z nowościami z ostatnich miesięcy znajdziecie tutaj
 
Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że coś wpadnie Wam w ucho. 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  




 




 



 

8 komentarzy:

  1. Doda i Smolasty to zaskakujący duet, ale aż żal, że ta piosenka taka krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Też mam wrażenie, że jest bardzo krótka, za krótka. Aż się prosi, żeby ten piękny refren wybrzmiał jeszcze choć jeden raz 😊 Asia z Pisane z uśmiechem

      Usuń
  2. Utwór Cleo najbardziej mi się spodobał 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam żadnej z tych piosenek, ale przesłucham i może któraś wpadnie mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wątpienia jest się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio strasznie mało słucham nowości - raczej stawiam na "ulubioną muzykę", ale chętnie poznam te utwory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre z nich słyszę w radio podczas jazdy autem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłucham sobie, a lato się powoli kończy chyba, chociaż na razie u nas bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.