9 sie 2023

Single z ostatnich miesięcy czyli 15 utworów na wakacyjne dni

Drodzy Czytelnicy. Dziś mam  dla Was pierwszy od kilku miesięcy post. Skąd ta przerwa ? Powody są dwa po pierwsze w okresie od maja  do lipca słuchałam bardzo  mało  muzyki i mam straszne tyły jeśli chodzi o nowości.   Po drugie byłam " zajęta" prowadzeniem drugiego bloga, nauką języka hiszpańskiego i innymi aktywnościami. 
 
 
 
Dziś wreszcie czas nadrobić zaległości. Pokaże  Wam polskie utwory, które miały swoją premierę w okresie od maja do połowy sierpnia. Jako, że nie jestem w stanie zapamiętać i znaleźć wszystkich nowości skupiłam się na piosenkach moich ulubionych artystów.Jeśli będziecie chcieli podrzucić mi do posłuchania  piosenkę, o której tu nie wspomniałam zróbcie to w komentarzu.  Zapraszam do słuchania. 
 
1. Męskie Granie 2023 ( Mrozu, Igo, Vito Bambimo)Super moce
 
2.  Margaret  Tańcz Głupia 
  
3. Kwiat Jabłoni  Od nowa 
 

4.  Sanah Pocałunki 
 
 5. Sylwia Grzeszczak Bang Bamg 
 

6. Daria Zawiałow  Fifi Holywood 
 
 7.  Daria Zawiałow Złamane serce jest ok 
 
 8. Dominik Dudek Idę 
 
 
9. Ania Karwan  Stop
 


10.  Sanah Skananah
 


11. Viki Gabor Stop Playing Games 
 
 12. Kwiat Jabłoni Dom 
 
 13. Roksana Węgiel Mavka Pieśń lasu 
 

14. Sara James Ctr, Alt, Del
 
 15. Cleo Karminowe Usta 
 

Na dziś to już wszystkie utwory.  W następnym poście  pojawi się kolejna playlista. Tym razem z  nowościami z zagranicy.  Dzisiaj zostawiam Was z polską muzyką życząc  udanego dnia. 

Przyjemnego słuchania. Anne 18.

 







 
 








 







 


 

7 komentarzy:

  1. Widzę tutaj sporo ciekawych utworów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka potrafi umilić czas, dla niektórych najważniejsza z rozrywek, dla innych dopełnienie innych. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tego, ja zazwyczaj słucham radia i nawet nie mam pojęcia kto gra i śpiewa

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pocałunki" w wykonaniu Sanah są okropne. Przełączam stację zawsze, kiedy na nie trafię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo osób lubi utwory Sanah.

    OdpowiedzUsuń
  6. o! Dziękuję za inspiracje myzyczne, lubię takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych artystów najbardziej przemawia do mnie Sanah i Daria Zawiałow.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.