24 paź 2014

Natalia Podwin :Tak naprawdę lubię wiele gatunków muzyki, trudno określić ulubiony, podobnie jest z wokalistkami.

Uczestniczka obecnej edycji The Voice of Poland,gdzie trafiła do pełnej wokalnych talentów grupy Tomsona i Barona z Afromental. Na przesłuchaniach w ciemno zaśpiewała Bust Your Windows z repertuaru Jazmine Sulliwan . Pochodzi z Kluczborka. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu. W wolnych chwilach uczy języka angielskiego i gotuje. Wywiad o początkach przygody z muzyką,pierwszym zespole i udziale w programie. Panie i Panowie przed Wami Natalia Podwin. 
Anne 18 : Kto lub co sprawiło, że Natalia Podwin zaczęła śpiewać i trafiła do przedszkola muzycznego? 
Natalia Podwin : Mama zaprowadziła mnie na pierwsze zajęcia do przedszkola muzycznego. Tam uczyłam się grać na pianinie. Śpiewałam tylko w domu przedszkolne piosenki;)
Jako mała dziewczynka uczyłaś się grać na fortepianie. Dlaczego akurat ten instrument i co jest najtrudniejsze w grze na nim ? 
Miałam wtedy cztery lata, więc instrument wybrała mi mama. Co dla mnie było najtrudniejsze? Zdecydowanie brakowało mi cierpliwości do ćwiczenia.
Twoje ulubione gatunki muzyczne to soul ,jazz i r&b, a ukochane wokalistki?
Tak naprawdę lubię wiele gatunków muzyki, trudno określić ulubiony, podobnie jest z wokalistkami. Słucham takich wokalistek jak Kate Nash, Diana Krall, Roisin Murphy. Ostatnio przypadła mi do gustu Lianne La Havas. 

Jest płyta, której mogłabyś słuchać bez końca ? 
Nie ma jednej takiej . Są etapy ;). Był moment, że słuchałam cały czas płyty Made of Bricks Kate Nash, po jakiś czasie zmieniłam na Alicia Keys Unplugged itd.
Przez jakiś czas należałaś do zespołu Banderolla. Co to była za kapela i jak wspominasz czas w niej spędzony ? 
W zespole Banderolla śpiewałam mieszkając jeszcze w Kluczborku. To był mój pierwszy zespół,więc mam duży sentyment;). Beztroskie czasy. 
Obecnie jesteś wokalistką w zespole Cocon's Club. Gdzie występujecie  i jaką muzykę gracie?
Pod nazwą zespołu Cocon's Club kryje się wielu muzyków . Jest to zespół coverowy, gramy różnego rodzaju imprezy;)
Dlaczego zdecydowałaś się na udział w The Voice of Poland ? 
Tato namówił mnie na udział w programie . 
Na przesłuchaniach w ciemno walczyli o Ciebie wszyscy trenerzy.  Ty wybrałaś chłopaków z Afromental. Co o tym zdecydowało? 
Ze wszystkim jurorów oni wydali mi się najbliżsi moim zainteresowaniom muzycznym. 
Za Tobą także nagrania kolejnego etapu programu czyli Bitew. Powiedz czy jesteś zadowolona z piosenki, którą dostałaś do wykonania i ogólnie ze swojego występu ? 
Nie znałam piosenki którą dostałam, ale po przesłuchaniu jak najbardziej przypadła mi do gustu.  Miałam obawy przed występem, ale jestem zadowolona z tego jak mi poszło. Zobaczymy jak będzie  to wyglądać w TV  ;)

Załóżmy, że wygrasz The Voice of Poland. Co to zmieni w Twoim życiu ? 
Na razie nie zastawiam się nad tym, nie zakładam niczego. 
Jakie masz muzyczne plany na najbliższy czas ? 
Obecnie wraz ze swoim zespołem kończę pracę nad singlem. W dalszym planie mamy nagranie płyty. 
Na koniec powiedz coś o sobie jakie masz zainteresowania, co robisz w czasie wolnym? 
W czasie wolnym uczę języka angielskiego. Poza śpiewaniem, bardzo lubię gotować. 


  Dziękuję za wywiad. 
Zapraszam na :
Fanpage Natalii na Facebooku : https://www.facebook.com/natalia.podwin







 












 

  

 








 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.