10 lis 2015

Garść informacji i piosenka

Witajcie we wtorek. Jakiś czas temu na tym Blogu zaszły spore zmiany, a dzisiaj przychodzę do Was z informacją o tym, że to nie koniec.  Zatem co jeszcze dla Was szykuje : 
  • Kolejne wywiady z uczestniczkami The Voice of Poland tym razem z obecnej szóstej edycji.
  • Post z cyku SUPER WYSTĘPY .
  •  Post z cyklu SUPER DUET.
  • Zakładkę Cykle artykułów, gdzie umieszczę kolejny fragment mojej amatorskiej działalności dziennikarskiej. 
  •  Zaległe recenzje płyt polskich i zagranicznych artystów. Ich lista  tutaj. Pamiętajcie, że cały czas możecie zgłaszać swoje propozycje krążków, których recenzje chcielibyście przeczytać. Postaram się spełnić Wasze prośby.  Mam nadzieję, że te teksty powstaną do końca grudnia, abym w kolejny rok mogła wejść z nową energią , pomysłami  i bez zaległości. 
Na koniec mam dla Was piosenkę nieistniejącego już zespołu, który mogliśmy usłyszeć w finale drugiej edycji programu Must Be the Music Tylko Muzyka. Utwór tak magiczny, że można zamknąć oczy, zasłuchać się i odpłynąć choćby w świat marzeń. Zresztą posłuchajcie sami. 
Miłego wieczoru, Anne 18. 


2 komentarze:

  1. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do programów typu VOP itd. Ale to, ile muzyki można odkryć na nowo.. <3 mega! Ostatnio mam zajawkę na słuchanie najlepszych wystąpień na castingach tego typu programów z YT ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na kolejne nowosci na blogu. Pozdrawiam.
    CoffeeCharts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.