27 lut 2015

Druga cześć playlisty + zapowiedź tego co niebawem pojawi się na blogu.

W piątkowy wieczór przychodzę do Was z kolejną  porcją ulubionych piosenek tym razem z zagranicy.  Oprócz tego zdradzę swoje plany odnośnie tego co planuję opublikować na blogu w najbliższych tygodniach/  miesiącach . Zanim to najpierw muzyka.  Nie przedłużam i przechodzę do prezentacji utworów.
1.Ellie Goulding - Love Me Like You Do- na początek piosenka, która ostatnio bardzo pozytywnie mnie nastraja. Znajduje się ona również na ścieżce dźwiękowej do filmu 50 twarzy Greya. Zamierzacie go obejrzeć , bo ja nie książki nie czytałam więc film mnie nie interesuje, a jak jest z Wami ? 
2.Calvin Hariss feat Ellie Goulding Outside - niby tekst jakich wiele, ale miło się słucha. 
3. Taylor Swift Blank Space - sytuacja podobna jak przy piosence nr 2.

4.Kelly Clarkson - Heartbeat Song- utwór napisany przez samą wokalistę i będący pierwszym singlem z jej najnowszej płyty zatytułowanej  Piece by Piece.
Jeśli chodzi o muzykę to to by było na tyle. Teraz pora na drugą cześć wpisu czyli .....
W najbliższym  czasie na tym blogu pojawią się : 
  •  Kolejne wpisy z cykli  Moje TOP 5( w najbliższej odsłonie piosenki Justyny Steczkowskiej), Muzyka z ekranu, Nastrojowo i lirycznie, Piosenka na dziś oraz SUPER DUET.
  • Dwa , a może nawet trzy wywiady z uczestniczkami czwartej i piątej edycji programu The Voice of Poland.
  • To czego dawno tutaj nie było czyli recenzje płytowe.  O jakich krążkach opowiem ? Zobaczcie sami.


A Wy jakie płyty polecacie ? Mogą być nowe i te nieco starsze powiedzmy do 2010r, zarówno polskie jak i zagraniczne. Zapraszam do  dzielenia się swoimi typami. 






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj na Blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś/ aś i przeczytałeś / aś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Pamiętaj o jednym: Nie obrażaj nikogo. Jeśli chcesz mnie skrytykować/ zwrócić uwagę na błąd bądź literówkę możesz to zrobić, ale w kulturalny sposób. Komentarze wulgarne lub zawierające SPAM będą natychmiast usuwane. Anne 18.