27 lut 2015

Druga cześć playlisty

W piątkowy wieczór przychodzę do Was z kolejną  porcją ulubionych piosenek tym razem z zagranicy. 
1.Ellie Goulding - Love Me Like You Do- na początek piosenka, która ostatnio bardzo pozytywnie mnie nastraja. Znajduje się ona również na ścieżce dźwiękowej do filmu 50 twarzy Greya. Zamierzacie go obejrzeć , bo ja nie książki nie czytałam więc film mnie nie interesuje, a jak jest z Wami ? 
2.Calvin Hariss feat Ellie Goulding Outside - niby tekst jakich wiele, ale miło się słucha. 
3. Taylor Swift Blank Space - sytuacja podobna jak przy piosence nr 2.

4.Kelly Clarkson - Heartbeat Song- utwór napisany przez samą wokalistę i będący pierwszym singlem z jej najnowszej płyty zatytułowanej  Piece by Piece.

Miłego słuchania Anne 18


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.