21 mar 2016

Muzyczny wehikuł czasu cz. 1

W pierwszy dzień wiosny zapraszam Was na przejażdżkę muzycznym wehikułem czasu. Pięć kobiet, pięć historii, pięć nieśmiertelnych hitów, tekstów, które zna każdy. Szkoda, że takich dziś się już nie pisze, a jeśli już to ciężko się z nimi przebić. Miłego słuchania, Anne 18.

1) Krystyna Prońko Jesteś lekiem na całe zło
 2) Grażyna Łobaszewska Czas nas uczy pogody
 3) Halina Frąckowiak Papierowy księżyc
 4) Edyta Geppert Och życie, kocham cię nad życie
 
5) Alicja Majewska Być kobietą.  

2 komentarze:

  1. Super, że przypominasz te przeboje...rozmarzyłam się. Mój ulubiony z tego zestawienia - "Papierowy księżyc". Masz rację, że teraz się już tak niestety nie pisze, może dlatego ze piszą Ci, co pisać do końca nie potrafią, za to wiele się im wydaje...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro to stwierdzić, ale z tych pięciu utworów znam tylko ostatni... Mam bardzo współczesne podejście do muzyki, a jeśli wracam do dawniejszych nagrań to w przypadku ściśle określonych gatunków. Niemniej cieszy mnie, że przywołujesz dawne brzmienia :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.