6 mar 2016

Nastrojowo i lirycznie # 35 Małgorzata Bernatowicz Stylowy kawałek.

Witajcie w niedzielę. Przygotowałam dla Was coś magicznego, utwór, który znalazłam wczoraj zupełnie przypadkowo . Jestem nim oczarowana dlatego tak szybko chciałam się podzielić z Wami moim zachwytem.  Piosenka, jakiej za chwilę posłuchacie powstało z okazji dziesięciolecia działalności  kanału TVN Style

Stylowy kawałek - to dzieło Gosi Bernatowicz( możecie ją kojarzyć z udziału w programach Must Be The Music, gdzie występowała jako wokalistka  nieistniejącego już zespołu MashMish oraz The Voice of Poland, gdzie odpadła już na etapie Bitew), która napisała słowa i autora muzyki Rafała Kulczyckiego.  Wielki plus  muzycy mają u mnie po pierwsze za to, że piosenka  jest po polsku, bo łatwo pisać  w ojczystym języku i nie popaść w banał, a im się to udało. Druga zaleta to trudna do opisania  słowami, magia jaką tworzą zarówno głos Gosi jak i akompaniament. Brawo.

Minus dostają  ode mnie słuchacze i rozgłośnie radiowe. Za co ? Za to, że po pierwsze nie szukają, a po drugie nie promują tak znakomitych, rodzimych kompozycji.  Ten kawałek zasługuje na dużo więcej niż 378 wyświetleń

  
Spróbujcie posłuchać z zamkniętymi oczami. Wtedy  wrażenie jest jeszcze większe Naprawdę można poczuć , że dotykamy nieba. Tego muzycznego, pełnego emocji, magii i prawdy. Miłej niedzieli. Anne 18. 

1 komentarz:

  1. Nawet fajne, chociaz wczesniej go nie slyszalem.
    Chcialbym rowniez zaprosic do nowo powstajacego forum Muzyczno-Filmowego. Moze z biegiem czasu uda sie go rozkrecic. Pozdrawiam. Jego adres to: http://www.poprockfilm.fora.pl/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.