17 wrz 2017

SUPER DUET # 22 Michał Bajor & Anna Wyszkoni Ja kocham Ty kochasz

źródło: pixbay

Na to niedzielne popołudnie proponuję Wam jedną z ostatnich piosenek napisanych przez Wojciecha Młynarskiego. Stworzył ją dla Michała Bajora na jego dziewiętnastą płytę  Moja miłość wydaną w 2015 roku. 

Jednak artysta nie zaśpiewał jej sam. Do duetu zaprosił artystkę, którą jak wielokrotnie podkreślał bardzo ceni - Annę Wyszkoni. Tym samym spełnił jedno z jej muzycznych marzeń.  Ania nie ukrywała, że ta współpraca jest dla niej wyjątkowym przeżyciem artystycznym. 

Rewelacyjny tekst, równie dobra muzyka, dwa artystyczne pokolenia  na jednej scenie. 


Ja jestem zachwycona  Wy też ? 

Anne 18











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.