3 lip 2018

Muzyczny wehikuł czasu cz. 21

Tym  razem w cyklu Muzyczny wehikuł czasu utwory  o   życiu, miłości, przemijaniu. Zapraszam do słuchania.

źródło: pixbay. com

1. Marek Grechuta Nieoceniona - piosenkę tę artysta pisał z myślą o  żonie  Danucie i to jej ją zadedykował.
 2. Seweryn Krajewski  Co to jest czułość - piosenka, którą poznałam całkiem niedawno oglądając w telewizji pewien koncert, gdzie uczestnicy konkursu śpiewali piosenki Krajewskiego.  Zapadła mi w pamięć ze względu na tekst. W dzisiejszej muzyce już nie zawsze przywiązuje się wagę do  tego, by utwór miał przesłanie. Kiedyś  to wyglądało inaczej. 
 3. Czesław Niemen Dobranoc -  muzyczna interpretacja wiersza Adama Mickiewicza Dobranoc. Muzykę skomponował Andrzej Kurylewicz. 
4. Zbigniew Wodecki  & Przyjaciele. Tak bardzo wierzę w Nas.  Tekst Zbigniew Książek, muzyka Zbigniew Wodecki.. Przyznam, że tę piosenkę usłyszałam   dopiero po śmierci  Zbigniewa Wodeckiego.  Jednak od razu uznałam ją za jedną z piękniejszych w jego repertuarze.

Znacie te utwory ? Lubicie starsze polskie piosenki ? Udanego dnia Anne 18. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.