16 lip 2018

Stare piosenki w nowych wersjach - Covery cz. 22.

Kolejny poniedziałek w 2018 roku, więc pora na  nowe mam nadzieję interesujące covery.

źródło: pixbay. com 

1. Dominika Klewicz & Maciek Czemplik A ja nie ( org. Robert Janowski)- utwór pochodzący z musicalu Metro w reżyserii Janusza Józefowicza. Tekst do tej i wszystkich innych piosenek z musicalu napisały siostry Agata  i Marta Miklaszewskie. Muzykę skomponował Janusz Stokłosa. 
 2. Studio Accantus Wieża Babel (org. Studio Buffo)- kolejny utwór z kultowego musicalu, który swoją premierę miał  30 stycznia 1991 roku. Cover, na który mocno liczyłam i w końcu się doczekałam. Jednak dla wszystkich sympatyków studia Accantus mam kiepską wiadomość. Tym razem przerwa pomiędzy kolejnymi sezonami nagraniowymi będzie dłuższa. Dlaczego ? Obejrzyjcie nagranie do końca, a wszystkiego się dowiecie. 
 3. Karolina Łopuch & Maciej Czemplik Piosenka o ludziach z duszą (org. Grażyna Łobaszewska)- piosenka, którą można znaleźć na wydanej w 2005 roku płycie Prowincja jest piękna Grażyna Łobaszewska śpiewa piosenki Krzysztofa Longana Tomaszewskiego
 4 Karolina Łopuch i Maciek Czemplik Opuść moje sny ( org. Dzambale i Andrzej Zaucha)- piosenka pochodzi  płyty Wołanie o słońce nad światem. Została wydana w 1971 roku. Tekst do niej napisał Adam Kawa, muzykę stworzył Jerzy Horwart. 
 5. Zuzia Janik Boję się (org. Studio Buffo)- zaczęłam piosenką z musicalu, więc piosenką z musicalu  zakończę dzisiejszy post.  Zuzię,  możecie kojarzyć z pierwszej polskiej edycji The Voice Kids, gdzie reprezentowała drużynę Dawida Kwiatkowskiego.  Piosenka Boję się pochodzi z musicalu Romeo i Julia
Miłego słuchania. Napiszcie, który cover najbardziej przypadł Wam do gustu. Anne 18.

3 komentarze:

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.